shahin ES
مادرم ميگفت عاشقي يك شب است و پشيماني اش هزار شب اما هزار شب است پشيمان هستم كه چرا يك شب عاشقي نكردم. دکتر شریعتی
kiss
همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت آنکه در خواب نرفت چشم من و فکر تو بود ...
poria
شب امــتحان خوابگاه دختــرا :صداي هق هق و گــريه. . .
شب امــتحان خوابگاه پــسرا (ساعت 5 صبـح) : پدر سوخته حکم دست تو بود !!!
سحر
ستاره ها را میبینم
هر شب
با اینکه دورند
و تو را در روز هم
نمیبینم
کاش ستاره بودی!!!