یافتن پست: #شب

sasan pool
sasan pool
خفتند همرهان وشب تار مانده است
تنها غم من است که بیدار مانده است
زین همرهان نیمه ره خواب برده ام
یک مشت خاطرات دل ازار مانده است
دیگر مرا به شهر تماشا نمی برد
چشمم که در تراکم دیوار مانده است
حتی برای دیدن خویشم اجازه نیست
ایینه زیر لعنت اوار مانده است
پاس بهار وباغ گل افشان نداشتیم
بر ما هنوز سرزنش خار مانده است
پای سفر کجاست کزین دشت بگذرم
افسوس پای رفتنم از کار مانده است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:37
+1
sasan pool
sasan pool
ما دو تن مغرور
هر دو از هم دور
وای در من تاب دوری نیست
ای خیالت خاطر من را نوازشبار
بیش از این در من صبوری نیست
بی تو من تنهای تنهایم
من به دیدار تو می آیم
(حمید مصدق)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:28
+2
sasan pool
sasan pool
کاش میشد از میان قصه رویای تو

هیچگه بیرون نمی آمد دلم

کاش تا انتهای آسمان پر ز رویای تو بود این محفلم

کاش در تاریکی شب های من

نقش رویای تو نوری می کشید

آسمان پر از ستاره میشدو

بر سر تنهاییم خط میکشی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:24
sasan pool
sasan pool
تو با من بمان ای مهربان
چون ماه شب در آسمان
بر من بتاب تا بیکران
مثل مهتاب
من تا مرز جان از عشقمان
می سوزم ای آرام جان
بر من بتاب تا کهکشان
مثل آفتاب
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:16
+1
ebrahim
ebrahim
شب میام خونه به مامانم مـیگم : مامان بالاخره دختر رویاهامو دیدم! با تعجب میگه: امروز؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ فردا ، فقط خـواستم زودتر بگم خوشحالت کرده باشم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 13:37
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
شکوائیه شنگول و منگول: مامانمون (بز زنگوله پا) شوهر کرده، شبها نمیتونیم خوب بخوابیم، همش صدای زنگوله میاد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 09:18
+2
ali
ali
اگه پسرا با جنبه بشن چي ميشه؟؟؟؟؟ ۱- بوي ترشي كشور رو بر مي داشت (لذا مشكلات زيادي براي شهرداري پيش مي يومد) ۲- ازدواج براي دختران تبديل به ارزو و روياي شبانه مي شد ۳- شوهر مثل قند و پنير كوپني مي شد و صف هاي طولاني براي گرفتن آن به وجود مي امد پس به اين نتيجه مي رسيم كه: پسر ها همين طور بي جنبه{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 01:17
+4
hadith
hadith
{-35-}شبتون عسل {-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 00:30
+3
?
?
زن غضنفربه شوهرش میگه بروجبهه هرکس میره کولرمیدن
غضنفرمیره شهید میشه شب میاد خواب زنش میگه خیالت راحت شد ! خنک شدی !!!

{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 23:54
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
تركه توي كوپه قطار با يك خانم غريبه همسفر بوده. شب خانمه ميره تخت بالايي ميخوابه و تركه تخت پاييني. نصفه شب خانمه ميگه سردمه، كاش شما ميتونستي ميرفتي از مأمور قطار برام پتو ميگرفتي. تركه ميگه ميخوايي خانم امشب فرض كنيم زن و شوهر هستيم تا هردومون گرم شيم؟ خانمه كه همچين بگي نگي از پيشنهاد بدش نيومده بوده ميگه باشه حاضرم. تركه ميگه پس پاشو خودت برو پتو بگير، براي منم يه چايي بيار
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 23:43
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ