یافتن پست: #شب

امید
امید
وقتي كه بچه بودم هر شب دعا ميكردم كه خدا يك دوچرخه به من بدهد. بعد فهميدم كه اينطوري فايده ندارد. پس يك دوچرخه دزديدم و دعا كردم كه خدا مرا ببخشد. هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ، در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است! ... نمی دانم ، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 01:58
+2
سحر
سحر
بچه ها شبه همگی بخیر..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 00:21
-1
parnian
parnian
آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه
درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟
نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید .. ؟؟!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:22
+7
فکل مکل
فکل مکل
گروه کل کل دختر پسرا هرشب ساعت 9 منتظر حضور شماست!! از کسانی که حوصله قرقر و فک زدن دارن دعوت میشود! در ضمن یه بسته قرص مسکن 500 ویه بشکه آب قند برای کسانی که کم میارن با خودتون بیارید!! ( باتشکر مدیر گروه کل کل) راستی سلام ببخشید یادم رفت سلام کنم!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 19:37
+7
ebrahim
ebrahim
مزه عشق اين روزها شباهت زيادي به ادامس داره اول شيرين بعد دوست داشتني سپس تكراري وخسته كننده و در اخر دور انداختني... به سلامتي عشقايي كه هيچ وقت خسته كننده نميشه..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 19:00
+5
hadith
hadith
دیشب به قلبم گفتم: شب‌ها خواب به چشمِ من نمی‌‌آید، قلبم گفت: از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخود ادای عاشق هارو در نیار.{-33-}{-27-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 18:39
+5
ebrahim
ebrahim
آیا واقعاً حقوق زن ها پایمال شده است ؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 18:01
+5
محمد
محمد
چه شباهتی!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 14:21
+7
امید
امید
چه قدر شعر نوشتیم برای باران/ غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود/ کاش سهراب نمی رفت به این زودی ها/ دل پر از صحبت این شاعر کاشانی بود/ کاش دل ها پر افسانه ی نیما می شد/ و به یادش همه شب ماه چراغانی بود/ دل اگر رفت شبی کاش دعایی بکنیم / راز این شعر همین مصرع پایانی بود/ مریم حیدر زاده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 01:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ