یافتن پست: #شب

عسل ایرانی
عسل ایرانی
فقط یه ایرانی میتونه کند بودن رشد موهاشو بندازه گردن دست سنگین ارایشگر! فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟! اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن :))) فقط یه ایرانی میتونه اینو باور داشته باشه که اگه جفت راهنمای ماشین و روشن کنه، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه! فقط تو ایران مدارسو 5شنبه ها تعطیل میکنن ولی به جاش بقیه هفته رو براش کلاس جبرانی در نظ
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 00:11
+7
hadith
hadith
شگفتا ! چقدر رد پای دزد دهکده ما بر روی برف شبیه چکمه های کدخداست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 23:12
+2
امید
امید
از چارلی چاپلین پرسیدن: خوشبحتی چیست؟ پاسخ داد: فاصله این بدبختی تا بد بختی بعدی خوشبختیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:18
+3
محمد
محمد
از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم آمادگی جسمانیمو تست می‌کنم امشب می‌خوایم بریم سرقت!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:07
+3
محمد
محمد
نصف شب با جیغ از خواب پریدم. به داداشم میگم کابوس دیدم!خواب جن دیدم! می گه:آخیییی تو خواب ترسیدی؟ گفتم:پـَـَــــ نــه پـَـَــــ جنــه ترسید بیدار شدم واسش آب قند درست کنم..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 21:53
ebrahim
ebrahim
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 20:30
+4
صنم
صنم
عطر نگاهت باز هم مرا مست کرد...؟! و من امشب امده ام با کوله باری از حرف های ناگفته!... با دستانی پر از نامه های برگشت خورده...! امده ام تا با صداقتی کودکانه فریاد بزنم ... دوستت دارم... همین...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 20:02
+3
پاراگلایدر
پاراگلایدر
و من در حيرتم از اينكه در شهر ما بينم به هر گامي،چراغي هست با نور افكني پر زور و شب ها باز هم تاريك ... مهدی اخوان ثالث
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:20
+3
sasan pool
sasan pool
متن سنگ قبر پروين اعتصامي آین که خاک سيه اش بالين است اختر چرخ ادب پروين است گرچه جز تلخي از ايام نديد هر چه خواهي سخنش شيرين است متن سنگ قبر فروغ فرخزاد من از نهايت شب حرف ميزنم من از نهايت تاريکي واز نهايت شب حرف مي زنم اگر به خانه من آمدي براي من م اي مهربان چراغ بيارو يک دريچه که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 13:23
+1
حمید
حمید
در SMS
جشنواره فيلمهاي ايرانسل:من ترانه ديگه شارژ ندارم. در جستجوي انتن.چند ميگيري اس .ام .اس ندي.شبا انتن نميده ايدا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 03:01
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ