gha3m
نصف اشباهاتمان از این است که وقتی باید فکر کنیم، احساس می کنیم و وقتی که باید احساس کنیم، فکر می کنیم
فرشاد
زدو دیده خون فشانم زغمت شب جدایی
ebrahim
من به داشتنت، حتی در رویاهایم افتخار می کنم !!!! امشب دلتنگ تر از همیشه به خواب میرم !!! شاید این آخرین خواب خوش من باشد !
ebrahim
دختری به دوستش: فک کنم دوست پسرم داره بهم خیانت میکنه! دوستش: از کجا فهمیدی؟ دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی، گفت با دوستم امیر بودم دوستش: خوب الان مشکل چیه؟ دختر: خوب کثافت دروغ میگه، دیروز امیر تمام مدت با من بود..!!
صنم
بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را میدانند و باز هم دوستم دارند . . .
خوشبختی یافتنی نیست ، ساختنی است . . .