یافتن پست: #شب

aB'Bas S
aB'Bas S
وقتی که گریم میگره دلم میگه مبارکه ، قدر اشکاتو بدون هنوز چشات بی کلکه! وقت ی که گریم میگره یه آسون بارونی ام اما به کی بگم خدا من تو دلم زندونی ام، سرمو بالا میگیرم کسی جوابم نمیده ، خیلی شباس یه رهگذر به گریه هام نخندیده ؛ چه روز روزگاریه منو یه دنیا بی کسی ، شدم یه مشت خاطره یه کوره دل واپسی، میخوام تلاقی نکنم حرمت دل را میشکنم دارن به جرم سادگیم چوب حراجم میزنند!!!! تو این ولایت غریب دل مرده ها عزیز ترن حتی تو عشق ادماست قلب های سنگی بخرن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 12:54
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
خنديدن يك جغد...
8 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 11:05
+3
رضا
رضا
َدر زندگی سه چیز آموختم از عشق رسوایی از دوست بی وفایی از شب تنهایی -;{@
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 10:14
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گر چه رفتی از برم اما فراموشم مکن با غمت ای آشنا هر شب هم آغوشم مکن همچو موج اشک از دریای چشمم پا مکش در پی خود چون حبابی خانه بر دوشم مکن من زموج اشتیاق تو سر پا آتشم باز با طوفان بی مهرت خاموشم مکن جوشد امشب جلوی جادوی چشمانت ز جام در خیال نرگست ای فتنه مدهوشم مکن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:56
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
این هم ازیک عمر مستی کردنم/سالها شبنم پرستی کردنم/ای دلم زهرجدایی را بخور/چوب عمری باوفایی را بخور/ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت/خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت/من که گفتم این بهار افسردنیست/من که گفتم این پرستورفتنیست/آه عجب کاری بدستم داد دل / هم شکست،هم شکستم داد دل
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:53
ronak
ronak
وقتی شبکه قطعه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:53
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
سلامتی بچه های قدیم که با ذغال برا خودشون سیبیل میزاشتن که شبیه باباشون بشن نه بچه هایی که الان میرن ابرو هاشونو بر میدارن تا شبیه مامانشون بشن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:24
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
[!] چتر باز بوده میره برای مسابقه همه میپرن نوبتش میشه آخرین نفر مربیه بهش میگه حسن بپر میگه نمیپرم میگه چرا؟ میگه دیشب مامانم خواب دیده موقع پرش چترم باز نمیشه میگه خوب بیا چتر منو بگیر بپر ، چتر مربیشو میگیره و میپره باز میشه با خیال راحت که میومده پایین میبینه یه نفر با سرعت نور از بغلش رد شده و داره میگه حسن [!]ووووووووو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:02
+2
ronak
ronak
میدونی چرا قزوینیا آدمای خوشبختین؟ چون هیچ وقت بخت و اقبال جرات نمیکنه بهشون پشت کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:56
+3
gha3m
gha3m
این عشق برای من هیچ نداشت اما ... ... گل های بالشم را باغبان خوبی بود اشک های هرشب من
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:20
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ