یافتن پست: #شب

mahdi
mahdi
پرسید شبی ز حال من دلدارم گفتم که «ز رنگ و بوی تو بیزارم!» گفتا «نکند دو تا شده شلوارت؟!» گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ فقط تو رو دوس دارم؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:34
+1
mahdi
mahdi
امشب رفتگر محله زنگ خونمون رو زده میگم ماهیانه میخوای؟ میگه پـَـــ نــه پـَـــ دیشب خوابتو دیدم اومدم بهت سر بزنم ببینم حالت خوبه در سلامتی کامل به سر می بری هوو ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:29
+1
mahdi
mahdi
دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟ پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:19
مهسا
مهسا
به دریا بگو برایت آواز می خواند به نسیم بخند نوازشت می کند چشمکی به ستاره ها بزن خوشبختت می سازند به من اما هیچ چیز نگو نگاهت می کنم و خوشبخت می شوم ...........
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 01:12
+7
مهسا
مهسا
قصه ام از آنجا شروع شد که بي هوا آمدي...! بي آنکه بخواهمت..! و غصه ام از شبي که نيامده رفتي...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 01:04
+6
مهسا
مهسا
دلم روزهای خوب می خواهد روزهایی که آرزو می شوند. روزهایی که مثل سایه می آیند و می روند دلم یک روز سفید با رگه هایی از نور می خواهد روزی که انتهایش یک شب روشن باشد. یک روز پر لبخند پرآرامش و یک روز پر از مداد رنگی ...{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 00:40
+7
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زدم شبکه 1 سریال ببینم دیدم داره علی رو نشون میده گفتم اه داداشم میگه به خاطر این میگی؟ پ نه پ اه بخاطر این بود که از اولش سخنرانیشو نشنیدم پـَـــ نــه پـَـــ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:29
+2
elahe
elahe
طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته ... شعر می گویم به یادت در قفس غمگینو خسته ... من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ... ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:27
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اين عشقي که به من بخشيدي براي هميشه زنده خواهد ماند تو هميشه آنجا هستي ،هنگاميکه فرو افتم ضعف مرا مي ستاني و به من نيرو وقدرت مي بخشي و براي هميشه دوستت خواهم داشت و در کنارت مي مانم همچو فانوسي در تاريکترين شبها بالهايي خواهم بود، که در طول پرواز ياري ات خواهم کرد و در طوفان سر کش ،سر پناهي براي تو خواهم بود ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:14
مهسا
مهسا
دعا کن امشب غرق نشوم دل به دریــا نــزدم اما می تـرسم امـشـب غرق شوم در اشــــــــک هایم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:09
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ