یافتن پست: #شب

rAmin
rAmin
اگه پاچه شلوارت شده خیس تو بارون روی زمین ، اگه تو هر قدم زندگیت یه سد بزرگ بوده کمین،نگران نباش،داش منم مثه توام پره درد،شبا به گلوی پره بغضم،سر میزنم مثه یه دوره گرد{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:49
elahe
elahe
روزهـــــــــا تـــــــــــو را چرت می زنم بس که شبـــــ ها در خواب تــــــــــو بیدارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:47
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
سرویس جدید موسیقی گوگل.: دیدگاه رو بخونید! :.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:24
+4
ronak
ronak
تو ماشین مینی بوس اتوبوس مترو قطار هواپیما تاکسی و ...... این گاز معدتو کنترل کن، بعضیا هستن از عمد میرن آش رشته میزنن شب قبل :/ نکن آقا، نکن...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:53
+2
رضا
رضا
تکيه به شونه هام نکن من از تو افتاده ترم ما که به هم نمي رسيم بسه ديگه بزار برم کي گفته بود به جرم عشق يه عمري پرپرت کنم حيف تو نيست کنج قفس چادر غم سرت کنم من نه قلندرشبم نه قهرمان قصه ها نه برده اي حلقه به گوش نه ناجي فرشته ها من عاشقم همين و بس غصه نداره بي کسيم قشنگيه قسمت ما ست که ما به هم نمي رسيم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:33
مهسا
مهسا
عجیب دلهره دارم، این شب‌ها! و زندگی این روزهایم چه قدر پر از کارهای نکرده است انگار باید عمیق تر شوم در مفهوم زمان این روزها...دور برم پر از قصه نگفته است....انسانها همیشه دنبال همدیگر میدوند.......اما هیچ وقت بر نمیگردند تا کسانی را که دنبالشون میدوند رو ببینند ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:16
+2
مهسا
مهسا
دیوانه میکند مرا ...!!شباهت این روزها ،با روزهایی که وعده میدادی!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:05
+2
مهسا
مهسا
سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:03
+2
gamer
gamer
اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟ ... ... باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم. فقط می خواستم یادآوری کرده باشم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 20:08
gamer
gamer
(این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است) میخواستم ببینم شب‌ها كه میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌كنی كه سر كارت نزارن؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:53

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ