AmiR
شب بخیر گفتن عاشق به عشقش
منم دوستدارم بیشتر ازهر چیزیوهرکس.
واس همیشه میخوامت بوووس از لبای که چند وقته تو حسرتشم.
توام خوب بخوابی عشق یکی یدونم.
عاشقتم.
نفس من تویی بدون تو میمیرم تنهام نذارپس.
شبت بخیر.
binam
تا مقصد عشاق رهی دور و دراز است
یک منزل از آن بادیهی عشق مجاز است
در عشق اگر بادیهای چند کنی طی
بینی که در این ره چه نشیب و چه فراز است... وحشی بافقی
Mitra Mohebbi
اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی یک نخ سیگار است !!!
peyman
اگه مَردی ... ؟!!
مَرد بمون ... اگه نیستی ... نامَردی نکن ... !!
اگه تنهایی ... ؟!!
تنها بمون ... اگه نیستی ... تنهاش نذار ... !!
اگه نجیبی ... ؟!!
نجابت کُن ... اگه نیستی ... هرزگی نکن ... !!
اگه عاشقی ... ؟!!
... عاشق بمون ... اگه نیستی ... حُرمتِ عشقو نَشکَن
peyman
می دانی..؟
آدم های ِ ساده..
ساده هم عاشق می شوند..
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند....
peyman
بیا آخرين شاهكارت را بيبين
مجسمـه اي با چـشمانی باز
خيره به دور دست
شايد شرق شايد غرب
مبهوت يك شكست،
مغلوب يك اتفاق
مصلوب يك عشق،
مفعول يك تاوان
خرده هايش را باد دارد مي برد
poria
عشق با غرور زيباست ولي اگر عشق را به قيمت فرو ريختن ديوار غرور گدايي كني... آن وقت است كه ديگر عشق نيست... صدقه است
علـــــــــــــــــی
خـــدا مشتی خاك برگرفــت.ميخواست ليلی را بسازد.
از خـــود در او دميد و ليلی پيش از آنكه باخبر شود،عــــاشــــق شد.
ساليانی است كه ليلی عشق می ورزد. ليلی بايد عاشق باشد.
زيرا خدا در او دميده است و هركه خدا در او بدمد،عاشق تر می شود.
ليلی نام تـــــــــــمام دختــــران زميــــن است;
نام ديــــگر انــــــــــســـان...