یافتن پست: #عشق

علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
ای سهراب...

کجایی که ببینی...

عشق

دیگر صدای فاصله ها نیست...

صدای فنر تخت است ...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:40
+2
poria
poria
دکتر شریعتی: بگذار شیطنت عشق چشمان ترا به برهنگی خویش بگشاید.هرچند آنجا جز رنج وپریشانی نباشد؛اما،کوری را بخاطر آرامش تحمل نکن!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:06
+4
poria
poria
تو زندگی بعضی چیزا بزرگ و بعضی چیزا کوچیک بعضی چیزا ساده بعضی چیزا مهم هستن:بزرگ مثل عشق کوچیک مث غم ساده مثل من مهم مثل تو
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 14:06
+3
نیوشا
نیوشا
من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:13
+11
-1
behzad
behzad
به نظر شما کدوم دوره زیباتر شعر گفتند؟
حافظ: تـنـم از واسـطـه دوری دلبــر بـگداخـت. جـانم از آتــش مـهـر رخ جـانـانـه بسوخت
فروغ : ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده
سهراب: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست
...ترانه امروزی: دوست دختر من نازه، قلبش پر احساسه، عاشقش شدم تازه
بچه ژیگولای امروزی: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت
خدا از این به بعد رو به خیر کنه
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:00
+7
امید
امید
ترس از عشق، ترس از زندگي است، آنان كه از عشق مي گريزند، مردگاني بيش نيستند. برتراند راسل
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:56
+6
peyman
peyman
عشق همیشگی است

این ما هستیم که ناپایداریم....

عشق متعهد است

ولی مردم عهد شکن...

عشق همیشه قابل اعتماد است.

اما مردم نیستند...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 10:51
+5
reza
reza
مي گن زنها ونوسي اند و مردها مريخي اما گروه سومي هم هست كه از مشتري اومدن!چون رو همه چي قيمت ميذارن! حتي عشق!‬
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 22:50
+8
reza
reza
عشق هميشه نافرجام است براي درخت ها ! به آسمان هم كه برسند به همديگر نمي رسند ؛ تبر ها مگر كاري كنند !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 22:47
+5
نیوشا
نیوشا
هر کسی طبق اگاهی خود و سطح توان خود !! اما این تعاریف غالبا اشتباه بوده و به شکست منتهی میشود!! و جالب تر اینکه معنای اصیل خود عشق را کمتر کسی توانشته پیدا کند!! چرا که اگر به اصالت عشق پی ببریم بیشتر در انزوای احساسی وارد میشویم... عشق در بسیاری تنها یک احساس سطحیست!! احساسی که با مرور زمان به تکراری شدن و تکراری شدن به تنفر محکوم میشود!! عشق به معنای اصلاح خود برای معشوقه است!! یک اصلاح صحیح!! عشق ماندن با بدی هاست!!وگرنه ماندن با خوبیهای کسی اصلا هنر نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 20:19
+9
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ