یافتن پست: #عشق

ali rad
ali rad
عشقو باید باورکرد ... بوسه رو باید حس کرد ... احساسو باید لمس کرد .. . امــــــــّـــــــــــا ... دوست داشــــــــتنو باید ثابـــت کـــــــــرد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 23:16
+4
peyman
peyman
چقدر سخته تو چشای كسی كه تمام عشقت رو ازت

گرفته و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داده زل بزنی و به جای اینكه لبریز كینه و نفرت بشی حس كنی كه هنوز دوستش داری چقدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیوار تكیه بدی كه یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده چقدر سخته تو خیال ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقت دیدنش هیچ چیز جز سلام نتونی بگی چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشك گونه ها تو خیس كنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوز دوستش داری
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:32
+2
peyman
peyman
به كوه گفتم عشق چیست؟ لرزید. به ابر گفتم عشق چیست؟بارید. به باد گفتم عشق چیست؟ وزید. به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید. به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد. و به انسان گفتم عشق چیست؟3dgirl.b[!]fa.com اشك از دیدگانش جاری شد و گفت دیوانگیست....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:29
+1
d.m
d.m
من یاد گرفته ام با یادت زنده باشم و زندگی کنم

اما هنوز یک چیز هست که



یاد نگرفته ام که چگونه برای همیشه خاطراتت

را از صفحه دلم پاک کنم



و نمیخواهم هیچ وقت یاد بگیرم تو نگران نشو

عشق من فراموش کردنت



را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:01
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
جملگي در حكم سه پروانه ايم
در جهان عاشقان، افسانه ايم
اولي خود را به شمع نزديك كرد
گفت: آري من يافتم معناي عشق
دومي نزديك شعله بال زد
گفت: حال، من سوختم در سوز عشق
سومي خود داخل آتش فكند
آري آري اين بود معناي عشق ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 21:55
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
اشک من در سوگ هجرانت جهانی تر بکرد
پس جهانی درد هجرت را زمن باور بکرد
لاجرم سر دل خود را بگفتم با کسان:
تکسوار قلب من عزم دل دیگر بکرد
آنکه روزی قلب شیدای مرا دزدیده بود
نورسیده فعل عشقش در دلم مصدر بکرد
ارغوان عشق او در دل شکوفه داده بود
حیف از آن دارم که آن بگرفت و او پرپر بکرد
قلب من تازه به کیش عشق او پیوسته بود
شکوه دارم کاو برفت و قلب من کافر بکرد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 21:39
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تجاوز یعنی تو تاکسی خانوم بغل دستی از نوع نشستن یک مرد
احساس راحتی نکنه
تجاوز یعنی دختری به خاطر ترس از نگاه هرزه یک مردتو گرمای تابستون
مجبور شه مسیری رو بدوه
تجاوز یعنی دوستت دارم گفتنت هزار تا معنی بده
تجاوز یعنی ویران کردن کاخ آرزوهای یک زن
تجاوز یعنی به قیمت عشق زن را با تن سنجیدن
تجاوز یعنی اسمش را دوستی ساده گذاشتی و دختری به نام دل عشقش دانست...
تجاوز یعنی به جرم پاک بودن طرد شدن
بله تجاوز تنها به معنی به زور هم آغوش شدن نیست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند ، نه اراده ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن ، با این حال مدام ادعای عشق میکنند !!!
(دکتر علی شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:45
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
بيخودي پرسه زديم،صبحمان شب بشود،بيخودي حرص زديم،

سهممان کم نشود، ما خدا را با خود، سر دعوا برديم،

و قسم ها خورديم، ما به هم بد کرديم، ما به هم بد گفتيم،

ما حقيقتها را،زير پا له کرديم،و چقدر حظ برديم،که زرنگي کرديم،

روي هر حادثه اي ،حرفي از عشق زديم،

از شما ميپرسم،ما که را گول زديم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:39
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تو داری میری از دستم باید فکر خودم باشم


دارم تصمیم میگیرم که از یادت جدا بشم


اگه دل سرد و مغرورم اگه حسی نمیگیرم


نه اینکه با تو عشقی نیست من از چشمات دلگیرم


از چشمات دلگیرم...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:30
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ