mohammad
عشقـــــمان....
بازی حکـــــــمی بود....
که من از دل مایـه گذاشتم....
و......تــــــو از خـــــشت.........!!!!!
♥ نگار ♥
زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند :
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد
یکی بدبختی مطلق معنی کرد
یکی درد درمان ناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است !!! تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود
♥ نگار ♥
چه کسی می گوید :
که گرانی شده است؟
دوره ی ارزانیست!
دل ربودن ارزان!
دل شکستن ارزان!
دوستی ارزان است...!
دشمنی ها ارزان!
چه شرافت ارزان!
تن عریان ارزان!
آبرو قیمت یک تکه ی نان...
ودروغ از همه چیز ارزانتر
قیمت عشق چقدر کم شده است!
کمتر از آب روان
وچه تخفیف بزرگی خورده
قیمت هر انسان..............................................................
نیوشا
با این سرعتی که جا گذاشتیاَم هیچوقت به تو نمیرسم؛ مثلِ یک لاک پشتِ پیر! دوستت داشتم و نفهمیدی ؛ و این... تقصیر تو نبود ، قدت به عشق نمیرسید ...!
payam65
بی تو،من با هر برگ پائیزی می افتم.بی تو،من در چنگ طبیعت تنها می خشکم
بی تو،من زندگی را،شوق را،بودن را،عشق را،زیبایی را،مهربانی پاک خداوندی رااز یاد می برم
بی تو،من در خلوت این صحرا،درغربت این سرزمین،درسکوت این آسمان،درتنهایی این بی کسی،نگهبان سکوتم،حاجب درگه نومیدی،راهب معبد خاموشی،سالک راه فراموشی ها،باغ پژمرده ی پامال زمستانم.
payam65
خداوندا!
به هر آنکس که دوست میداری،بیاموز
که عشق از زندگی کردن برتر است و
به هر آنکس که بیشتر دوست میداری،
بچشان که دوست داشتن ازعشق والاتراست.