یافتن پست: #عشق

mohammad
mohammad
عشقـــــمان....
بازی حکـــــــمی بود....
که من از دل مایـه گذاشتم....
و......تــــــو از خـــــشت.........!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند :
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد
یکی بدبختی مطلق معنی کرد
یکی درد درمان ناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است !!! تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه کسی می گوید :

که گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست!

دل ربودن ارزان!

دل شکستن ارزان!

دوستی ارزان است...!

دشمنی ها ارزان!

چه شرافت ارزان!

تن عریان ارزان!

آبرو قیمت یک تکه ی نان...

ودروغ از همه چیز ارزانتر

قیمت عشق چقدر کم شده است!

کمتر از آب روان

وچه تخفیف بزرگی خورده

قیمت هر انسان..............................................................
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 14:52
+5
نیوشا
نیوشا
با این سرعتی که جا گذاشتی‌اَم هیچ‌وقت به تو نمی‌رسم؛ مثلِ یک لاک پشتِ پیر! دوستت داشتم و نفهمیدی ؛ و این... تقصیر تو نبود ، قدت به عشق نمیرسید ...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 03:14
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
پشت شيشه برف ميبارد
در سكوت سينه ام دستي
دانه اندوه ميكارد
مو سپيد آخر شدي اي برف
تا سرانجام چنين ديدي
در دلم باريدي ... اي افسوس
بر سر گورم نباريدي
چون نهالي سست ميلرزد
روحم از سرماي تنهايي
ميخزد در ظلمت قلبم
وحشت دنياي تنهايي
ديگرم گرمي نمي بخشي
عشق اي خورشيد يخ بسته
سينه ام صحراي نوميديست
خسته ام ‚ از عشق هم خسته
فروغ فرخزاد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 01:04
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در حضور خارها هم ميشود يک ياس بود، در هياهوي مترسکها پر از احساس بود
ميشود حتي براي ديدن پروانه ها، شيشه هاي مات يک متروکه را الماس بود
دست در دست پرنده، بال در بال، نسيم ساقه هاي هرز اين بيشه را داس بود
کاش ميشد حرفي از "کاش ميشد" هم نبود، هر چه بود احساس بود و عشق و ياس بود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:49
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
عصری است غریب و آسمان دلگیر است
فسوس برای دل سپردن دیر است
هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت
عیب از من و توست عشق بی تقصیر است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:22
+7
payam65
payam65
بی تو،من با هر برگ پائیزی می افتم.بی تو،من در چنگ طبیعت تنها می خشکم
بی تو،من زندگی را،شوق را،بودن را،عشق را،زیبایی را،مهربانی پاک خداوندی رااز یاد می برم
بی تو،من در خلوت این صحرا،درغربت این سرزمین،درسکوت این آسمان،درتنهایی این بی کسی،نگهبان سکوتم،حاجب درگه نومیدی،راهب معبد خاموشی،سالک راه فراموشی ها،باغ پژمرده ی پامال زمستانم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:57
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
زیباترین شعر کوتاه از نظر شما چیه؟!
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:53
+8
payam65
payam65
خداوندا!
به هر آنکس که دوست میداری،بیاموز
که عشق از زندگی کردن برتر است و
به هر آنکس که بیشتر دوست میداری،
بچشان که دوست داشتن ازعشق والاتراست.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ