یافتن پست: #عشق

reza
reza
قلب مرا میان غمت جا گذاشتی

تا در حریم غربت من پا گذاشتی

رفتی و در سکوت تماشا نموده ام

تنهایی ‌‌ِ مرا تو چه تنها گذاشتی



رفتی و سهم عشق برای دل تو بود

سهمی برای این دلم آیا گذاشتی ؟



یک بغض کال، یک سبد از درد بی کسی

سهم من غریب که اینجا گذاشتی



گفتی بهار می رسد اما دروغ بود

در قلب من غمی چو اهورا گذاشتی



مجنون دیگری شدی و دشت پیش روت

من را میان غصه چو لیلا گذاشتی



گفتی که از بهشت نصیبی نبرده ای

آن را تمام گردن حوا گذاشتی

یک قطره اشک سهم من از روزگار شد

در لحظه ای که پای به دنیا گذاشتی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 14:07
+2
reza
reza
امروز پدري دخترش را براي نان فروخت
امروز دختر 10 ساله اي مادر شد
امروز دختري در ماشين شيشه دودي با پسري همخواب شد
امروز پدري خشم بيرون را بر پشت همسر پريودش خالي كرد
امروز دختري در التماس چشمانش در چهار ديوار زن شد
امروز مادري در مقابل پسر سه ساله اش با مردي همخواب شد
امروز عشق دختر باكره را با اسكناس سبز سنجيدند
امروز دلم براي امروزم گرفت
نميدانم دنياي شما كثيف است يا چشمان فاحشهء من؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 13:44
+2
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/8 - 08:29]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 13:10
+8
jamal
jamal
به کوه گفتم عشق چیست ؟ لرزید ، به ابر گفتم عشق چیست ؟ بارید ، به باد گفتم عشق چیست ؟ وزید ، به پروانه گفتم عشق چیست ؟ نالید ، به گل گفتم عشق چیست ؟‌پرپر شد و به انسان گفتم عشق چیست ؟ اشک از دیدگانش جاری شد و گفت : دیوانگیست !!!{-47-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 11:43
مهسا
مهسا
مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد... زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد! مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد ...زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد! ..از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد ولی زن همچنان مشغول خرید بود{-2-}{-21-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 02:42
+5
mohammad javad
mohammad javad
زیرباران بیاقدم بزنیم.حرف نشنیده ای به هم بزنیم.نوبگوییم ونوبیندیشیم.عادت کهنه رابه هم بزنیم.وزباران،کمی بیاموزیم.که بباریم وحرف کم بزنیم.کم بباریم اگر،ولی همه جا.عالمی رابه چهره نم بزنیم.سخن ازعشق،خودبه خودزیباست.سخن عاشقانه ای به هم بزنیم.قلم زندگی به دل است.زندگی رابیارقم بزنیم.سالکم قطره هادرانتظارتواند.زیرباران بیاقدم بزنیم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:51
+3
-4
ali rad
ali rad
تو
حادثه‌ی سال‌های دور هستی.
وقتی من
پا به پای عشق
می‌دویدم ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:17
+1
مهسا
مهسا
زن خطاب به شوهرش: عزیزم قبول داری که تو شجاعت مثل شیر هستی؟ مرد: مسلماً! _ :تو سرعت عمل مثل پلنگی؟ + : خوب معلومه! _ :تو هیبت مثل ببر ؟ + :مگه شک داری! _ :تو بلند پروازی مثل عقابی؟ + :این از صفات بارز منه! _ :تو محبت مثل مرغ عشقی؟ + :قربونت برم اینو که دیگه خودت میدونی! _ :تو دل رحمی مثل گنجشکی؟ + :دیگه خجالتم میدی ها! _ :پس کلاً قبولی داری به اندازه یه باغ وحش حیوونی؟{-54-}{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 22:39
+5
ali rad
ali rad
عشق‌بازی
یعنی همین آمدن‌ها
و نرسیدن‌ها.
یعنی بازی موج و ساحل ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 21:25
+1
milad
milad
مسیج دختر : سلام عزیزم
پسر : سلام عشقم ...(sending failed)
دختر : عزیییزم ؟!
پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)
دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ (
پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)
دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!
پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 13:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ