یافتن پست: #عشق

ashkan
ashkan
چشم زيباست وقتي توش اشک باشه
اشک زيباست وقتي براي عشق باشه
عشق زيباست وقتي براي تو باشه
تو زيبايي وقتي براي من باشي
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 16:29
ashkan
ashkan
عشق مرگ نيست زندگي است. سخت نيست عين سادگي است. عشق عاشقانه هاي باد وگندم است . اولين پناهگاه کودکي آخرين پناهگاه آدم است. زندگي زيباست حتي اگر کور باشي ؟ خوش آهنگ است حتي اگر کر باشي مسحور کننده است حتي اگر فلج باشي؟ اما بي ارزش است اگرثانيه اي عاشق نباشي اگر مي دانستي دل ترک خورده ي من با ياد چشمان باراني ات شکسته تر مي شود هيچ گاه به من پشت نمي کردي اگر مي بيني کسي به روي تو لبخند نمي زند علت را در لبان فرو بسته خودت جستجو کن.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 16:22
mohammad javad
mohammad javad
نوروز یادگار زرتشت/مهر کوروش/جام جمشید/تیر ارش/خون سهراب/عشق بابک/بزرگترین عید ایرانیان بر تمام شما دانشجویان مبارک{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:59
+2
-4
ashkan
ashkan
زن وشوهر جواني سوار برموتورسيکلت در دل شب مي راندند.
انها از صميم قلب يکديگر را دوست داشتند.
زن جوان: يواشتر برو من مي ترسم
مرد جوان: نه ، اينجوري خيلي بهتره!
زن جوان: خواهش مي کنم ، من خيلي ميترسم
مردجوان: خوب، اما اول بايد بگي دوستم داري
زن جوان: دوستت دارم ، حالامي شه يواشتر بروني
مرد جوان: مرا محکم بگير
زن جوان: خوب، حالا مي شه يواشتر بروني؟
مرد جوان: باشه ، به شرط اين که کلاه کاسکت مرا برداري و روي
سرت بذاري، اخه نمي تونم راحت برونم، اذيتم مي کنه
روز بعد روزنامه ها نوشتند
برخورد يک موتورسيکلت با ساختماني حادثه آفريد.در اين سانحه
که بدليل بريدن ترمز موتور سيکلت رخ داد،
يکي از دو سرنشين زنده ماند و ديگري در گذشت
مرد جوان از خالي شدن ترمز آگاهي يافته بود پس بدون اين که زن
جوان را مطلع کند با ترفندي کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت
و خواست براي آخرين بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش
رفت تا او زنده بماند
و اين است عشق واقعي. عشقي زيبا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 01:11
+2
hadith
hadith
دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت :
” او یقینا پی معشوق خودش می اید “
پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود :
” مطمئنا که پشیمان شده برمیگردد “
عشق قربانی مظلوم ” غرور ” است هنوز …
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 00:27
+5
محمد
محمد
جملات پنـد آموز پـشت كامیـونی

بعضی از راننده های کامیون جمله های جالبی مینویسن پشت ماشیناشون ! حالا یا جنبه طنز داره
یا جمله های فلسفی و ادبیاته یا عاشقانه است یا … بهر حال زیباست و ارزش خوندن داره ...


اگر از عشقت نکنم گریه و زاری
به جهنم که مرا دوست نداری!


اگه الله کند یاری
چه اف باشد چه سوسماری!


اگر خواهی بمیری بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه!


ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم
تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی!


لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن


بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع !
عشق آمد و گفت من بی سوادم


قربان وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده مادر


شتاب مکن! مقصد خاک است


رادیاتور عشق من از بهر تو، آمد به جوش!


اگر نداری باورم بنگر به روی آمپرم


کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت


آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!


آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!


اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)


سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده!


داداش مرگ من یواش!


کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت


تند رفتن که نشد مردی! چشم انتظارم که برگردی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 22:48
+3
mah3a
mah3a
عشق یعنی :
لیسیدن عسل از لب تیغ
که از یکسو خواستن عسل و از طرف دیگر بریده شدن لب توسط تیغ می باشد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 13:48
+5
mah3a
mah3a
برای تاثیر گذاشتن بر روی یک زن :
باید با او خندید...با او گریید...به او توجه کرد...به او دوستت دارم گفت...
با او زندگی کرد...شادی کرد...او را درک کرد...
عشق را به او چشاند....
و برای تاثیر گذاشتن بر روی یک مرد:
کافیست عریان شوی...!
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 12:42
+3
-1
ali rad
ali rad
بالش های خیس اشک با شکوه ترین عشق هاست....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 12:19
mah3a
mah3a
از عشق آدما که خیری ندیدم … الان چند وقته عاشقه خوراکیا شدم …
خیلی هم راضیم..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 12:00

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ