یافتن پست: #عشق

مهسا
مهسا
عشقو باید باورکرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
اما
دوست داشتنو باید ثابت کرد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:18
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
عشق فراموش کردن نيست بلکه بخشيدن است . عشق گوش دادن نيست بلکه درک کردن است . عشق ديدن نيست بلکه احساس کردن است . عشق کنار کشيدن و جا زدن نيست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:15
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشا نی نداشت کاش برگ های آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:12
+1
nahid
nahid
عشقم عشقاي قديم{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:26
+8
mohammad javad
mohammad javad
پرسپوليسي هاي با عشق بهتون تبريك ميگم بازم يه6تا دگه.جاتون خالی استاديوم بودم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 22:53
+2
-4
sepideh
sepideh
دلم باغی پر از ریحان و گل بود /به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل /مگر چشم تو از قوم مغول بود؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 18:25
+5
ali rad
ali rad
دوستی چیست؟

شاید شمعی است که هر دم میسوزد و شاید عشقی است که هردم می جوشد و شاید ترانه ایست که آوازه اش در دلها جاری است

ولیکن هر چه هست زیباست...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:13
+1
ashkan
ashkan
معلم گفت: عشق چند بخشه؟ يه بار دستم رو از بالا تا پايين آوردم و با خوشحالي گفتم: يك بخش . ولي وقتي تو رو شناختم فهميدم عشق سه بخشه:
1- عطش ديدن تو
2- شوق با تو بودن
3- اندوه بي تو بودن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 16:53
ashkan
ashkan
يادم آيد : تو بمن گفتي :
ازين عشق حذر کن !
لحظه اي چند بر اين آب نظر کن
آب ، آئينه عشق گذران است
تو که امروز نگاهت به نگاهي نگران است
باش فردا ، که دلت با دگران است
تا فراموش کني ، چندي ازين شهر سفر کن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 16:50
ashkan
ashkan
زندگي اجبار است مرگ انتظار است عشق 1 بار است جدايي دشوار است ولي ياد تو هميشه ماندگار است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 16:35

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ