یافتن پست: #عشق

نیوشا
نیوشا
اصن انقد بَدم میاد مهمونا یخاطر ِ میان خونمون ! میان 5 مین میشینن ، آجیلشون ُ میخورن بعد پا میشن میرن ..
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 01:28
+6
ali rad
ali rad
توی دنیا دو تا نابینا می‌شناسم :

یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی .....

یکی من که کسی رو جز تو ندیدم .....
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1391/01/1 - 21:54]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 21:53
+3
ebrahim
ebrahim
تنهـا خـوبـي كـه امـروز داشـت دادنِ 100 تـومـن بـه خـواهـرزاده هـا و بـرادرزادم بـود و گـرفتـن يـه بيـــــــلـاخ از خـانـواده بـود :| !
چـــرا بــزرگ شـديــم ، دلـم عيـــدي مـيخــواد هنـــــــــوز خــُـــ :(
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:42
+4
sina
sina
خداوندا! عشقی را در دلهایمان جاری ساز
که به لطافت گلبرگ های سرخ زندگی باشد
و از دریای زلال و بی کرانت سرچشمه گرفته و به روح کوچک ما سرازیر شود،

و استقامتش را بتوان به کوهی مانند کرد

که هیچ گاه گردبادحوادث سنگ ریزه هایش را فرو نریزد،

و برای قلبهایمان دری بگذار که قفلی بر سرش باشد

که کلید آن فقط یکرنگی و صداقت است.

پس خداوندا هیچ گاه دلهایمان را از عشق خالی نکن

خدایا!

من به عنوان بنده حاجتم را گفتم

تو هم که خدایی !

امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست ،

از حکمت تو باشد تا بی لیاقتی ما ...

ااااااااااااااااااااااااااااااااامین

♥♥♥♥♥♥ نوروز باستانی 1391 بر ایران و ایرانی پیروز و فرخنده ♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 15:54
+5
hosein
hosein
زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد..
با تمام سکوتم دوستتون دارم...سال نو مبارک...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 12:30
+7
reza
reza
سلام مهربونا
عید همتون مبارک
سال خوفی داشته باشین
اخ که همتون و دوست دارم
مخصوصا عشقم و..........
میبوسمتون و به یادتون هستم
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 10:09
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
@ تمام دوستان عزیزم در بیا تو یونی
اگرچه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است

اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد

پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 03:09
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیافزاید عشق
.
قایقی در طلب موج به دریا پیوست
باید از مرگ نترسید ، اگر باید عشق
.
عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم
شاید این بوسه به نفرت برسد ، شاید عشق
.
شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد
می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق
.
پیله رنج من ، ابریشم پیراهن شد
شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:45
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ای کاش احساسم گلی می بود ، میریخت عطرش را به دامانت
یا مثل یک پروانه پر میزد ، رقصان به روی طاق ایوانت
.
ای کاش احساسم کبوتر بود ، بر بام قلبت آشیان میکرد
از دست تو یک دانه برمیچید ، عشقی به قلبت میهمان میکرد
.
ای کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی
یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی
.
ای کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد
مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد
.
ای کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود
یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود
.
ای کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد
یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:40
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 01:56
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ