یافتن پست: #عشق

ronak
ronak
یعنی عاشقتم :))

بزن لایــکو به افتخار خودش و عشقش ♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:33
+4
ronak
ronak
غضنفرمیخواسته خودكشی كنه میگن چرا؟میگه هر چی اس ام اس میدم طرف جوابمو نمیده ازش میپرسن عشقت كیه؟ میگه مریم حیدر زاده !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:00
+3
حمید
حمید
در کنارت اگر صد بار روئیدم
هزار بار خشکیدم
از نسیم سراغت را گرفتم
اما تو با کوله باری از عشق و شبنم نگاهت
به شهر غربت سفر کردی
کجا می توان تورا یافت؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:31
+3
saeed
saeed
انسان با سه بوسه تکمیل می شود
1-بوسه مادر که با ان پا به عرصه خاکی می گذاریم
2-بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی
3-بوسه خاک که با ان پا به عرصه ابدیت می گذاری
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:11
+4
saeed
saeed
دلتنگ تو هستم پس به من یاد بده
که دلتنگ تو نباشم
به من یاد بده
چگونه برکنم از بن، ریشه های عشق تو را
به من یاد بده
چگونه می میرد اشک در کاسه ی چشم
به من یاد بده چگونه دل می میرد
خودکشی می کنند شوق ها
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:07
+4
saeed
saeed
عشق به هیچ کس تکیه ندارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:05
+3
saeed
saeed
عشق رابطه نیست مرتبه ای از وجود است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:02
+3
saeed
saeed
آیینه هرگز عکسی را در خود نمی گذارد همواره خالی است

عشق رایحه و روشنایی شناخت خویشتن و خود بودن است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:01
+3
حمید
حمید
این بار دلم
نه براے آدمے ...
نه براے ملکے ...
نه براے عشقے ...
نه براے چیزے ...

که دلم براے خودم تنگ شده است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:19
حمید
حمید
بیشتر مردها آرزوی بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه!!

اسپانیایی ها میگن :

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

ایتالیایی ها میگن:

عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

ایرانی ها میگن :

“عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!
{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 02:02
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ