یافتن پست: #عشق

حمید
حمید
از یک عاشق شکست خورده پرسیدم :

بزرگ ترین اشتباه ؟!

گفت : عاشق شدن .

گفتم : بزرگ ترین شکست ؟!

گفت : شکست عشق .

گفتم : بزرگترین درد ؟!

گفت : از چشم معشوق افتادن .

گفتم : بزرگترین غصه ؟!

گفت : یک روز چشم های معشوق رو ندیدن .

گفتم : بزرگترین ماتم ؟!

گفت : در عزای معشوق نشستن .

گفتم : قشنگ ترین عشق ؟!

گفت : شیرین و فرهاد .

گفتم : زیبا ترین لحظه ؟!

گفت : در کنار معشوق بودن .

گفتم : بزرگترین رویا ؟!

گفت : به معشوق رسیدن .

پرسیدم : بزرگترین آرزوت ؟!

اشک تو چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت : مرگ !{-6-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:59
+1
امیرحسین
امیرحسین
لیست تلفن یک دخترها
مامی
پاپی
امیر
امیر 2
... ... ... امیر عشقم 3
امیر 4
ابجی
عباس
عباس 1
عباس عشقم 2
عباس 3
خاله مهتاب
سعید
سعید عشقم 1
سعید عشقم 2
سعید عشقم 3
سعید 4
خاله اقدس
علی
علی 1
علی 2
علی عشقم 3
علی 4
----------------------------------
لیست تلفن یک پسرها
بابا
مامان
خواهر
محسن
دایی
عمه
سحر عشقم
جواد قلیون
اصغر کباب
خاله 1
خاله 2
خاله 3
بابک خالی بند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:08
+8
حمید
حمید
در SMS
به روی گونه تابیدی و رفتی مرا با عشق سنجیدی و رفتی تمام هستی ام نیلوفری بود تو هستی مرا چیدی و رفتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:36
+2
حمید
حمید
در SMS
ای عشق، شکسته ایم، مشکن ما را/ اینگونه به خاک ره میفکن ما را/ ما در تو به چشم دوستی می بینیم/ ای دوست مبین به چشم دشمن ما را{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:31
+1
مهسا
مهسا
احتیاط باید کرد همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:57
+7
امیرحسین
امیرحسین
تاحالادقت کردین؛
وقتی یکی میفهمه چقدزیاد دوسش داری چقد خودشو لوس میکنه!!
اما بخدا اشتباست باید قدره عشق وافعی رو دونست
به عبارتی؛ای کاش پرده میفهمید تاپنجره بازاست فرست رقصیدن هست!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:55
+2
مهسا
مهسا
چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:54
+8
مهسا
مهسا
کتاب عشق است.ساده ترین درس زندگی آن است : هرگز کسی را میازار . محبت خرجی ندارد ، در حالی که همه چیز را خریداری میکند . خوشبخت کسی است که خدا دلی پر عشق به او ارزانی کرده است وقتی قدرت عشق غلبه کند بر عشق به قدرت ، اون وقته که دنیا طعم صلح رو میچشه ، بهتر اینه که غرورت رو به خاطر عشقت فراموش کنی تا عشقت رو به خاطر غرورت.{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 16:53
+3
mehdy
mehdy
... و عشق هيچ گاه به معناي رسيدن نيست :
مي توان "عاشقانه" عاشق بود ولي به معشوق نرسيد...
چرا كه عشق به تنهايي مي تواند از خود دفاع كند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:29
+2
ronak
ronak
زمان آشنایی : مرد رویاهام

زمان نامزدی : عشقم

زمان ازدواج : هم نفسم


.

.

.

بعد از یک ماه : جان دلم

بعد از دو ماه : سایه سرم

بعد از سه ماه : شوهرم

.

.

.

بعد از یک سال : آقا بالاسر

بعد از دو سال : بخور و بخواب

بعد از سه سال : نره غول

بعد از چهار سال : لندهور

.

.

.

پنج سال بعد : مرتیکه نفهم بی شعور مفت خور نمک نشنا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ