یافتن پست: #عشق

حمید
حمید
هیچ قدرتی در عالم بزرگتر از قدرت عشق نیست.احساس عشق بالاترین فرکانسی است که می توانی از خودت ساطع کنی.اگر می توانستی هر فکرت را در لفاف عشق بپیچی،اگر می توانستی هر چیز و هر کس را دوست داشته باشی،زندگی ات متحول می شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 01:09
حمید
حمید
ا حساس اشتیاق است و اشتیاق ،همان عشق است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 01:06
امید
امید
قسمتی از آلبوم من خود آن سیزده ام کاری از محسن چاوشی
من خودم سیزدهم یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر ب[!]
و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم
خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام
جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم
منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی
هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم
پدرت ر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 23:49
+2
ارسطو
ارسطو
نمیدونم هر کی با ما رفیق میشه بلافاصله یا سیگاری میشه یا معتاد یاخود کشی میکنه یا تازه شکست عشقی میخوره یا سر از بیمارستان روانی سر در میاره شما اگه فهمیدین جریان چیه به منم اطلاع بدین
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 23:30
+7
hadith
hadith
قصه عشقت را ...
به بیگانگان نگو !!!
چرا که این کلاغهای غریب
بر کلاه حصیری مترسک نیز
آشیانه می سازند...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 23:03
+4
hadith
hadith
عشق حیات عاشق را تشکیل می دهد و الا معشوق بهانه است . آلفونس کار
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:54
+9
حمید
حمید
در SMS
كاش ميشدبوسه هاراقاب كرد /مثل نامه سوي هم پرتاب كرد/كاش ميشدعشق راتقسيم كرد/مثل تك شاخه گلي تقديم كرد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:29
+2
hadith
hadith
زندگی جیره ی مختصری است... مثل یك فنجای چای... و كنارش عشق.... مثل یك حبه ی قند... زندگی را با عشق نوش جان باید كرد.
سهراب سپهری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:57
+5
-1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
من رفتم لالا


شب بر همگی دوستان بخیر

راستی سپندار مزگان بر تمام عشقولانه های ایرانی مبارک

شب همگی نیلوفری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:21
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ