حمید
هیچ قدرتی در عالم بزرگتر از قدرت عشق نیست.احساس عشق بالاترین فرکانسی است که می توانی از خودت ساطع کنی.اگر می توانستی هر فکرت را در لفاف عشق بپیچی،اگر می توانستی هر چیز و هر کس را دوست داشته باشی،زندگی ات متحول می شد.
حمید
ا حساس اشتیاق است و اشتیاق ،همان عشق است.
امید
قسمتی از آلبوم من خود آن سیزده ام کاری از محسن چاوشی
من خودم سیزدهم یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر ب[!]
و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم
خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام
جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم
منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی
هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم
پدرت ر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
ارسطو
نمیدونم هر کی با ما رفیق میشه بلافاصله یا سیگاری میشه یا معتاد یاخود کشی میکنه یا تازه شکست عشقی میخوره یا سر از بیمارستان روانی سر در میاره شما اگه فهمیدین جریان چیه به منم اطلاع بدین
ॐ SərViiiN ॐ
من رفتم لالا
شب بر همگی دوستان بخیر
راستی سپندار مزگان بر تمام عشقولانه های ایرانی مبارک
شب همگی نیلوفری