یافتن پست: #عشق

payam
payam
اگه ۲+۲ = ۴ ۲H +O = آب ابر + رعد = باران غم + چشم = اشك تنهائي + تاريكي = من عشق + مهر = تو پس من - تو = مرگ ! زياد به ارتباطش فكر نكن ، جمله آخر بچسب
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 00:10
+3
parnian
parnian
همه ی کسانی که الان بر عشق لعنت میفرستن، روزگاری عاشقترین انسان این شهر بودن :|
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 20:05
+4
امید
امید
این شعر تکان دهندست؛ اما متاسفانه واقعی. همه مسایل را بزاریم کنار؛ فقط به خودمون نگاه کنید و ببینیم چقدر آماده ایم؟
نیا گل نرگس، جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها، یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که در ضلال دلی
هزار آینه نقش و، یکی ز خال تو نیست
نیا گل نرگس، به آسمان سوگند
قسم به نام و نهادت، دلی برای تو نیست
نیا گل نرگس، ز رنجمان تو نکاه،
کسی ز خلق و خلایق، فدای راه تو نیست
نیا گل نرگس، بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما، هنوز مال تو نیست
نیا گل نرگس، به مجلس ندبه
که ندبه، ندبه خرقست، پایگاه تو نیست
نیا گل نرگس، دعای عهد کجاست
نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست
نیا گل نرگس، به جان تشنه عشق
دعا دعای ظهور است، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، سقیفه ها برپاست
ردای سبز خلافت، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که چون علی(ع) تنها
به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست
نیا گل نرگس، تو را به خاک بقیع
که شهر ما، نه محیای گام های تو نیست
نیا گل نرگس، به مادرت زهرا(س)
کسی برای شهادت به کربلای تو نیست
نیا گل نرگس، نیا به دعوت ما
هزار نامه کوفی، یکی برای تو نیست
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:39
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
این چه رویای قشـــــــــــــــنگی از نگاه کبریاست ؟
عشق من دریا ، طلـــوعش یا غروبش با صفاست
آخر احساس و روحش غرق عشق است و لطیف
وسعتش بی انتــــــــــها و پاک و هم بی ادعاست
روح ... دریا ، عشـــــــق ... دریا ، دل به دریا میزنم
زیرباران ، شــــــعردریا ، این سکوتی بی صداست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:57
+5
مهسا
مهسا
مثل کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است من که به معجزه ی عشق ایمان دارم می کشم آخرین دانه ی کبریتم را در باد هر چه بــــــادا بــــــــــاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:16
+9
مهسا
مهسا
هيچگاه نگذار در کوهپايه هاي عشق ، کسي دستت را بگيرد که احساس ميکني در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:04
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
توقع زیادی نیست خواستن امنیت آغوش تو وعشقی که زیر خط کمربند نباشد!!!{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:44
+5
مهسا
مهسا
عشق مثله گنجشك ميمونه اگه محكم بگيريش ميميره اگه شل بگيريش ميپره.پس بايد طوري بگيريش كه تو دستات خوابش ببره
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:25
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
خداوندا ، جای سوره ای به نام "عشق" در قرآن تو خالیست ، که اینگونه آغاز شود : و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت .
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:48
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
صبور باش
دنیا غم آخر است ..

بگذار این یکی چندی هم با عشق بگذرد ... !!!{-41-}{-35-}{-44-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 13:38
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ