amir ali
باورت داشتم از روز نخست
آمدی تا باشی !
پر از شعر ٬
پر از همهمه بودی ٬
اما
هیچ حرفی نزدی !
پر از گفتنه٬ دلدادگی ات ٬
پر از زمزمه ی عشق به دریا شدنت ٬
باز حرفی نزدی و فقط خندیدی ...
خوبه من !
می فهمم از دو چشمت همه حرف های تو را ٬
بی کلام اینجا باش ٬
آخه اینجا بودن نیست محتاج صدا ٬
بودنت با دل من بی صدا هم زیباست !!!!!!!!!!!
رضا
تنها غمگین نشسته با ماه در خلوت ساکت شبانگاه اشکی به رخم دوید ناگاه روی تو شکفت در سرشکم دیدم که هنوز عاشقم آه * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
محسن رضایی ناظمی
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت ، بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت
رضا
انتظار خيلي قشنگه توي چشماي زمونه واسه اون كسي كه قدر انتظارو خوب ميدونه........................
Pedram
به نام خدائي كه هستي را با مرگ ، دوستي را يك رنگ زندگي را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگين كمان را هفت رنگ شاپرك را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفريد . . .
سلام عشقم
1390/10/20 - 00:22salam ronak khobi
1390/10/24 - 00:15