یافتن پست: #فقط

ali rad
ali rad
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:45
payam65
payam65
مردما به همدیگه................فقط زود عادت می کنن
حقا که بی وفایی رو خوبم رعایت می کنن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:43
+1
ronak
ronak
.... و جواب زن :{-11-}

به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید

خدایی که اول تو را از لجن و بعداً مرا از لجت آفرید !

برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید !

مرا شکل طاووس کرد و تورا شبیه بز و کرگدن آفرید !

به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید

تورا روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید !

وزیر و وکیل و رئیس­ ات نمود مرا خانه­ داری خفن آفرید

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره ، پری ، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید !

برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید

به نام خدایی که سهم تو را مساوی تر از سهم من آفرید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:48
+2
Alireza
Alireza
فقط یه ایرانی میتونه گوشی آیفون 4s بخره 1.5 میلیون بعد سیم کارت ایرانسل اونم اعتباری توش بذاره! {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:45
+4
Alireza
Alireza
فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه و تهش رو با آب قاطی‌ کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه ! {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:16
+6
امیرحسین هاشمی
امیرحسین هاشمی
در ترول
فقط قیافه یدونه مونده به اخریه !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:00
+1
Danial
Danial
شکسپیر گفت :

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

... برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ...
زندگی کوتاه است ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...
خوشحال باش
و لبخند بزن
فقط برای خودت زندگی کن و ...
قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن
قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن
قبل از تنفر ؛ عشق بورز
زندگی این است ...
احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 10:19
+2
Danial
Danial
زنده ای .. زندگی کن ...تو آغوشش ... اگه نشد کنارش .... اگه نشد با عکساش

اگه نشد با یادش ... اگه نشد با خاطره هاش ... اگه نشد تو خیالت ...

اگه نشد ...............

اگه نشد دیگه نداره ... فقط بدون که هستی و هست ...

پس باهاش باش تا همیشه .... تا وقتی که خود اوستا کریم بگه کات
آخرین ویرایش توسط major در [1390/12/26 - 09:14]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 09:13
+2
siavash
siavash
لایک زدن همیشه به معنی" خوشم اومد " یا " عالیه " یا " مرسی "یا ...نیست !!!

گاهی اوقات درد میکشی و لایک میزنی
گاهی اوقات یه بغضی تو گلوت میخواد خفه ت کنه و لایک میزنی !
گاهی حرفی را می شنوی که حرف توست !
گاهی تمام خاطراتت مرور می شود !
گاهی خودت رو درون محتوای نوشته شده می بینی ....
گاهی فقط می خواهی حضورت را به رخ مخاطب بکشی.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 03:29
+4
امیرحسین هاشمی
امیرحسین هاشمی
اخه چرا انقدر زندگی مزخرفه ؟ خدایا نه upgrade نه reset ؟
شاید فقط واسه من اینطوریه واسه شما چطور ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ