یافتن پست: #فقط

siavash
siavash
نـَـ ه . . چیزیم نیستـــ

هنوز هم بغض میکنم ،
فقط همان دلتنگی های چند روز ندیدنتـــ،،
چند ساله شده ! !

هنوز هم زندگی میکنم.. تو به فکر بچه هایتـــ باش . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:36
+5
مهسا
مهسا
همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یه دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یه آجر کم کن ، بی انصنافیه که دیوار رو خراب کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:31
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
برنمیگردی که برنگرد
که میدانمبهیچگاه بر نمیگردی
نمی خواهم داشته باشمت،
نترسفقط بیا
در خزان خواسته هام

کمی قدم بزن

تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:23
+10
sasan pool
sasan pool
همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند با این حال همواره به دیگران اعتماد کن . فقط مواظب باش به کسی که تو را آزرده دوباره اعتماد نکنی
-به چیزی که گذشت غم مخور , به چیزی که پس از آن خواهد آمد لبخند بزن.
-هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند مگذران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:07
+3
mah3a
mah3a
فقط برای خودم هستم...!!!!!!!!!!
من..؟!
چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست.....
این من! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست....
فقط برای خودم هستم...خوده خودم ! مال خودم ! صبورم و عجول!!
سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع....با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم

راهت را بگیــر و بـــــــرو

حوالی ما توقف ممنــــوع است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:55
+2
tamanna
tamanna
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند* همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند* دیو هستند ولی مثل پری می پوشند* گرگ هایی که لباس پدری می پوشند*آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند* عشق ها را همه با دور کمر می سنجند* خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد* عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد - بابا ايول به من _
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:46
+7
hadith
hadith
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم. سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو، شد فقط من …
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:45
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
نگران نباش من خوب میدانم با حسرت نبودنت چگونه تا کنم فقط برایم بنویس هنوز هم مرا به یاد داری؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:24
+4
مهسا
مهسا
تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست !!!

فقط نذار به جایی برسی؛

که تو آغوش کسی با یاد کس دیگه ای بخوابی...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:20
+8
Alireza
Alireza
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:26
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ