یافتن پست: #فقط

Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه “عِـه رفت رو پیغامگیرشون” و سریعاً تلفن رو قطع کنه .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:08
+9
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
فقط یک ایرانی میتونه با بوق ماشین هم سلام کنه،هم خداحافظی،هم فحش بده و هم تشکر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:05
+8
مهسا
مهسا
همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم

که با هر بار تراشیده شدن، کوچک و کوچک تر میشود…

ولی پدر ...

یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند

خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست

فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد …

بیایید قدردان باشیم ...{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:40
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فقط اونایی که اهل دل هستن می‌دونن که تخت دو نفره واسه یه نفر خوبه و
تخت یه نفره واسه دو نفر...{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:22
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
به سلامتي اون دختري كه وقتي تو خيابون يه لكسوس پشتش بوق ميزنه توجه نميكنه سرشو ميندازه پايين ميگه فقط پرايد عشقم و رد ميشه اونوقت لكسوسه مياد از روش رد ميشه!!!! آخه كودن!!!هركي برات بوق زد كه نميخواد بلندت كنه!!شايد ميخواد بگه حواستو جمع كني كه داره با سرعت مياد!!!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:46
+7
مهسا
مهسا
گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار

یک بار از یاد

یک بار از دل

و یک بار از دست !

آری دیگر گذشت آن زمان . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:51
+6
saeed
saeed
می توانی بروی قصه و رویا بشوی
راهی دورترین گوشه ی دنیا بشوی
بعد از این ، مرگ ، نفسهای مرا می شمرد
فقط از این نگرانم ، که تو تنها بشوی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:32
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
خدایا از تو معجزه میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدابودنت تو خود بهتر میدانی ، معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند.... ناامید نیستم ...فقط دلتنگم.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:17
+1
مهسا
مهسا
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ،
كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد..
كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ،
با چشماش بهت بگه :
هستم تا ته تهش !!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 15:53
+8
sasan pool
sasan pool
دستی به روی سرم می کشم...روح وجودم و حس می کنم
باصدای قهقه به خودم میگم عاشقتم میمیرم برات...دوست دارم یه نفس تا آخر عمر
فقط بی وفا نباش...من و هرگز از منیت خودت جدا نکن
هیچ کسی چیش من جا نده...اینجا فقط جای من و تنها من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ