fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
benyamin
ازت چنين انتظاري نداشتم كه همچنين كاري كني،نه تنها من بلكه خانواده خودت هم از اين كارت ناراحت شدن نميخوام بگم ولي مجبورم بگم.بخدا اگه يه دفعه ديگه فقط يه دفعه ديگه بشنوم كه اينجوركاري رو كردي شايد مجبوربشم يه جور ديگه رفتاركنم اصلأ چه دليلي داشت تو اين كاروكني؟ روشن گذاشتن لامپ! اونم تو اوج مصرف برق..........
نررررروووو

1390/12/23 - 14:43 ( لايک توسط 1 کاربر )نمیشه فدات شم...کلاس دارم
1390/12/23 - 14:44 ( لايک توسط 1 کاربر )برو به سلامت عزیزم مواظب خودت باش
1390/12/23 - 14:47 ( لايک توسط 1 کاربر )تو هم همینطور عزیز
1390/12/23 - 14:48


1390/12/23 - 14:48