یافتن پست: #فقط

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دوستتون دارم....
از حالا تا هر وقت تا هر جا{-41-}
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:39
+6
ronak
ronak
فقط این قد به عید مانده......
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:27
+6
fowkes
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:52
+3
ronak
ronak
بگذار هر کسی هر چه دوست دارد بگوید.
مهم این است که تو دردانه ی منی
ومن از تمام خوبی ها و بدی های این دنیا فقط و فقط تو را می خواهم
گرچه نه اسمت در کنار اسم من
نه سقفت هم سقف من
نه دستت در دست من است!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:25
+7
ronak
ronak
قبل ترها حسود می شدم به غریبه ها با تو.....!
افسوس ببین چه کردی با من........
که این روزها فقط طعمِ بی تفاوتی می دهد
تمامِ حس ِمــــــــــــــــــن به تو....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:00
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
بار اول با معذرت خواهی
بار دوم با گریه
بار سوم با ریختن غرورت نگهش داری !
ولی بار چهارم...
دیگه نه میشه و نه باید کاری بکنی!
... ... چون حتی اگه بمونه باز موقتیه !
یعنی کسی که دلش با تو نباشه و بخواد بره...میره!
بفهــــــــــم ! پس فقط برو کنار و بهش بگو : خـــــــداحــافظ .
بیشترش دیگه نمی‌ارزه باور کن
دیدم که میگما...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:52
+5
benyamin
benyamin
ازت چنين انتظاري نداشتم كه همچنين كاري كني،نه تنها من بلكه خانواده خودت هم از اين كارت ناراحت شدن نميخوام بگم ولي مجبورم بگم.بخدا اگه يه دفعه ديگه فقط يه دفعه ديگه بشنوم كه اينجوركاري رو كردي شايد مجبوربشم يه جور ديگه رفتاركنم اصلأ چه دليلي داشت تو اين كاروكني؟ روشن گذاشتن لامپ! اونم تو اوج مصرف برق..........
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:28
+2
jamal
jamal
زود قضاوت نکن:
1- اینقدر تنگی که وقتی میکنم توت احساس میکنم داری پاره میشی. جون هرکی دوست داری پاره نشو که فقط تو یکی رو دارم جوراب عزیزم.{-32-}
2-دستانم رابر کمرت حلقه میزنم . لبانم را بر لبانت میگذارم . و از عصاره وجودت میمکم . و با تمام وجود فریاد میزنم : دوست دارم شیشه نوشابه.{-33-}
3-اول شلوارتو در میارم - بعد میکشمت جلو - بعد بوست میکنم-بعد پوشکتو عوض میکنم نی نی کوچولو ی من {-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:40
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
امروز می خوام از اینا ول بدم وسط خیابون
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:40
+6
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
{-21-}
این خانم خانومه امد...
سلام عزیزانم...سلام دلبرانم{-41-}{-35-}
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ