یافتن پست: #فقط

نیوشا
نیوشا
زندگی کن ...
به ضرب المثل ها اعتمادی نیست
تازه یا کهنگی اش دردی را دوا نمی کند
ماهی را هر وقت که از آب بگیری ،
فقط می میرد ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:31
+7
Behdad
Behdad
مـــــــــــــرد است دیگر...

گاهی تند میشود

و گاهی عاشقانه میگوید..

مـــــــــــــرد است دیگر..

غرورش آسمان

و دلش دریاست...

تو چه میدانی ازبغض گلو گیر کرده یک مـــــــــــــرد...؟

تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده...؟

تو چه میدانی از هق هق شبانه او که فقط خودش خبر دارد و بالشش...؟

مـــــــــــــرد را فقط مـــــــــــــرد میفهمد و مـــــــــــــرد.....
آخرین ویرایش توسط در [1390/12/23 - 09:16]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:15
+7
fowkes
fowkes
آنقدر تو شعرا گفتن و میگن :” ای ساربان ! آهسته ران…” انگار که شترها با سرعت ۱۸۰ تا می رفتن…..!!!
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:56
+2
farshad
farshad
يه تركه توانگليس راننده تاكسى ميشه بش ميگن:
سخت نيست فرمون دست راسته؟
ميگه: والا سخت نيست فقط وقتي تف ميكنم؛ ميافته رو مسافر بغلى...!!
{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:19
+1
-1
شاهین
شاهین
ذش فخ ئشد يشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ
.
.
.
.
سخني گوهربار از دکتر علي شريعتي
فقط بنده خدا يادش رفته بود Alt+Shift رو بزنه
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:44
+2
fowkes
fowkes
یه سوال
اگه لب یه پرتگاه باشی وفقط یه نفر رو بتونی نجات بدی,
کسی رو نجات میدی که دوستش داری یا کسی رو که دوستت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1-صادق باشید
2-اگه خواستید دلیلتونم بگید
3-اکه خواستید بازبشر کنید
4-لایک فراموش نشه
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:32
+7
fowkes
fowkes
یه سوال
اگه لب یه پرتگاه باشی وفقط یه نفر رو بتونی نجات بدی,
کسی رو نجات میدی که دوستش داری یا کسی رو که دوستت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1-صادق باشید
2-اگه خواستید دلیلتونم بگید
3-اکه خواستید بازبشر کنید
4-لایک فراموش نشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:29
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
فقط تو ایرانه که وقتی میخوائیم به یه مهمان تعارف بکنیم که تو خونمون راحت باشه
میگیم پا شو شلوارتو در بیار…
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:02
+9
مهسا
مهسا
فقط یه ایرانی میتونه وقتی میخواد بره عروسی در به در دنبال یکی بگرده که کراواتشو براش گره بزنه !{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:55
+7
مهسا
مهسا
هر جا که میبینم نوشته است :

خواستن توانستن است

اتش می گیرم !

یعنی تو نخواستی که نشد !
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ