یافتن پست: #فقط

reza
reza
ما مـــرد هستیم!
دستــــانمان از تو زِبرتر و پهن تر است!!!
صورتمان ته ریشى دارد!!!
گاهی دلگیراز بی وفایی ها ، اما دلمان دریــــاست!
جـــاىِ گریـــــه كردن به بالكن میرویم و سیـــــگار دود میــــكنیم!!!
... ما با همــــان دستان پهن و زبرتو را نوازش میكنیم!!!
دریایی از گرفتاری هم باشیم ،ولی..
با همان صورت ناصاف و ناملایم تو را میبوسیم ونوازشت میکنیم..
تا تو آرام شوى!!!
آنقــــدر مارا نامــــرد نخوان!!!
آنقدر پول و ماشین و ثـــــروتمان رانسنج!!!
فقط به ما دلت را بده تا زمین و زمان را برایت بدوزیم!!!
فقــــط با ماروراست باش تا دنیا را به پایت بریزیم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:16
+2
reza
reza
دل تنگم را.....
دل تنگم را تنگ دلت که میگذارم
خیس خیس می شوم از لبخند
و از هر آنچه که به نام عشق می شناسی اش
چه خوب است آدمی بی چتر ، بی کلاه، شانه به شانه ی باران بگرید
گاه گداری هم اگر فرصتی پیش آید، زیر سقفی از رویا بخوابد و بعدهم . . .
حالا!
تو بیدارم نکن
میدانم که خواهران دیروز باران بیوگان امروز دریایند
همیشه احساس می کنم در آنسوی پنجره، ستاره ای می خواهد چیزی به من بگوید
اما شب که از راه می رسد، ستاره خاموش می شود
آنگاه در پس پنجره فقط من می مانم و رویاهایم
فقط همین!.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:09
+2
ronak
ronak
نگاهم کرد ، پنداشتم دوستم دارد ، نگاهم کرد در نگاهش هزاران عشق خواندم نگاهم کرد ، دل به او بستم ، باز نگاهم کرد و …
تازه فهمیدم یارو خله ! فقط نگاه میکنه !{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:03
+6
Danial
Danial
اصلا میدونید پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن؟!
.
ثانیه اول: اووووووووف نیگاش کن
ثانیه دوم: صداشم که بامزست بی شرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم :|
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:52
+3
-1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
خيلى بده احساس كنى مثل دارويى .... فقط وقت نيـــــــــــاز ازت استفــــــــــاده كنند يا سراغـــــي ازت بگيرنـــــــــــد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:48
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه ... ... ... وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:07
+3
ronak
ronak
بگذار مرز تنهایی را رد کنم …
ببین…گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:01
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
ای ازدواج:
زن باید نجیب باشه مثله اسب...!
چشاش قشنگ باشه مثل آهو...!
زیبا و با وقار باشه مثل طاووس...!
ولی مرد ها فقط خر باشن کافیه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 17:05
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
قدیما دخترا وختی از خواب بیدار میشدند فقط به این فکر میکردند که من چی بپوشم امروز ، الان به این فکر میکنند که کدوم عکسمو بزارم فیس بوک
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:44
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این دست هم
حکم
حکم تو
فقط بازی با دلم را
تمام کن …..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:21
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ