یافتن پست: #فقط

aB'Bas S
aB'Bas S
‫به سلامتی ایرانسل که به آدم میفهمونه که:

قبول کردن بعضی پیشنهادها فقط از اعتبار آدم کم میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:19
+4
Pedram
Pedram
فقط مونده دیگه ایرانسل
sms
بده بگه خواستی بری توالت کلمه
wc
رو به 8282 بفرست تا آمار بدم خالیه یا نه.
قیمت 75تومان
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:53
+4
Pedram
Pedram
دهه 50: خدایا کمک کن ؛ انقلاب پیروز بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 60: خدایا کمک کن ؛ جنگ تمووم بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 70: خدایا کمک کن ؛ کشور رو بازسازی کنیم تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 80: خدایا کمک کن ؛ اصلاحات انجام بشه تا ما خوشبختم بشیم !
دهه 90: خدایا قربون دست ات ! هیچ کاری نکن فقط ، از این بدبخت تر نشیم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:06
+3
ebrahim
ebrahim
گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:
- گوشیم تو ماشینت جا مونده
میدونم
- زنگ خورد جواب ندیاااا !
اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم...
- خب حالا چرا عصبانی میشی ، کسی زنگ نزد؟... ...
نه فقط الهام اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه
- :o واسه چی اینو گفتی ؟ :|
چون قبلش به طناز قول دادم برین خرید!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 13:43
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فکر کردي فقط الکل مستي مياره...!؟خاطراتت ساقي اند ...!...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 10:01
+3
OMiD
OMiD
چقدر بدم خدمتتون؟
منم كه حسابي كف و خون قاطي كرده بودم گفتم:
- همين؟
گفت:
- بله
گفتم:
- ميخوايد يه عكس از خودم بهتون بدم اگر شبا خوابشون نبرد بهشون نشون بديد تا بترسن و بخوابن؟
گفت:
- نه ممنونم نيازي نيست! فقط شما معمولا همون اطراف هستيد ديگه؟!!



چقدر بدم خدمتتون؟
منم كه حسابي كف و خون قاطي كرده بودم گفتم:
- همين؟
گفت:
- بله
گفتم:
- ميخوايد يه عكس از خودم بهتون بدم اگر شبا خوابشون نبرد بهشون نشون بديد تا بترسن و بخوابن؟
گفت:
- نه ممنونم نيازي نيست! فقط شما معمولا همون اطراف هستيد ديگه؟!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 09:12
+2
mah3a
mah3a
فکر کردي فقط الکل مستي مياره...!؟خاطراتت ساقي اند ...!...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:31
+10
reza
reza
پرنده گفت: چه بویی چه آفتابی
آه بهار آمده است
و من به جستجوی جفت خویش خواهم رفت
پرنده از لب ایوان پرید مثل پیامی پرید و رفت
پرنده کوچک
پرنده فکر نمی کرد
پرنده روزنامه نمی خواند
پرنده قرض نداشت
پرنده آدمها را نمی شناخت
پرنده روی هوا
و بر فراز چراغهای خطر
در ارتفاع بی خبری می پرید
و لحظه های آبی را
دیوانه وار تجربه می کرد
پرنده آه فقط یک پرنده بود ...

فروغ فرخزاد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:50
+4
Bahare
Bahare
Yeki naz mikone yeki mohabat mikone
Uni ke naz mikone hamishe mohabat mibine
Uni ke mohabat mikone hamisheeeee
tanhast....{-60-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:17
+10
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
فقط ایرانسله که همیشه بهت اس ام اس میده و هیچ وقت قهر نمیکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:16
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ