یافتن پست: #فقط

maryam
maryam
زندگی مثل شطرنج میمونه ، البته تو که بچه ای برو منج بازی کن !
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:47
+6
سحر
سحر
شوخی پسرونه
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:46
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
سجده ای زد بر لب درگاه او

پر زلیلا شد دل پر آه او
گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای
جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای
نشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی
خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو … من نیستم
گفت: ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم
سال ها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی
عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یک جا باختم
[!] آوارهء صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد
سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا برنیامد از لبت
روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی
مطمئن بودم به من سرمیزنی

در حریم خانه ام در میزنی
حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بیقرارت کرده بود
مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم.
27 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:10
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
چرا راننده ها زیر بارون دلشون فقط برای زنها می سوزه؟
20 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:03
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
2-2 ?مساوی شد!!!{-31-}
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:52
Behdad
Behdad
کیا هستن؟ یه سوال خیلی مهم دارم {-38-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 17:45
+5
reza
reza
کلاغ در همه ی زبانها می پرد

مار در همه ی دنیا می گزد

و قورباغه اگر نخواند

زنده نیست

قورباغه نیست



فقط ماییم

در سرزمینی کوچک

که مارمان گزیده است

کلاغمان پریده است

و قورباغه هایمان ابوعطا می خوانند



هومن هویدا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 16:27
+2
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
بچه ها ايدي ياهو من هك شده .اگه پيام ها بد ديدين به قران من نيستم
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 16:20
+2
reza
reza
سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی…..
گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی…..
گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی….. او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت :
دیوانه باران زده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 16:15
+4
ronak
ronak
این روزها همه رفیق نیمه راه شده اند
با این تفاوت که دلیل های رفتنشان را...
در بسته های شکیل و فانتزی
با محبت....
تقدیمت می کنند
شیک ترینشان روی دلم مانده
" دوستت دارم... رهایت می کنم فقط به خاطر خودت"!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 15:52
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ