یافتن پست: #فقط

mitra
mitra
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

سهراب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 15:02
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
طرح آمارگیری خانوار...
_شما چند تا بچه دارین؟
_دو تا
_ولی توی شناسنامه تون که نوشته سه تا!!
_اونو میگی؟دکور خونه است!فقط وقتایی که اینترنت قطع میشه میره بیرون یه دوری میزنه!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 14:10
+9
mitra
mitra
برای شناخت آدما نباید عجول بود
دیر یا زود خیلی قشنگ خودشونو نشونت میدن
فقط باید صبور بود ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 14:04
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از تو فقط خاطره ای دوردست مانده است:
خاطره ای مثل ابر
خاطره ای مثل مه
مثل باد
خاطره ای که همه تکه هایش کم کم از هم گسست.
در یادم خوب هست
روزی کز کوچه ها رد شدی
- وقتی طوفان نشست -
بی صدا
در پشت پنجره قلبی شکست.
عشق, چیزی نیست جز بارانی از غم پشت یک لبخند
تا که هرکس, آفتابی حس کند حال و هوایت را
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال
و عشق, تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس

و عشق, تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن….
[سهراب سپهری]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:50
+4
reza
reza
دهه 50: خدایا کمک کن ؛ انقلاب پیروز بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 60: خدایا کمک کن ؛ جنگ تمووم بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 70: خدایا کمک کن ؛ کشور رو بازسازی کنیم تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 80: خدایا کمک کن ؛ اصلاحات انجام بشه تا ما خوشبختم بشیم !
دهه 90: خدایا قربون دست ات ! هیچ کاری نکن فقط ، از این بدبخت تر نشیم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 22:11
+4
سحر
سحر
عمرا اگه بتونی!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:48
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
چه قدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است!
مثل همین باران بی سوال که
آرام و شمرده می بارد
باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است
که می گویم:
( من تنها نیستم.فقط منتظرم!!)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:25
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن
چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟!
اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن :))
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:24
+6
maryam
maryam
کاش خدا موبایل داشت...
اون وقت الان که دلم گرفته و تنهام بهش اس ام اس می دادم می گفتم:"قربونت برم،فقط تویی که درک میکنی تنهایی یعنی چی.." اونم می گفت: "خودم پیشتم دیوووونه..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:24
+6
maryam
maryam
يه پسر انگلسيه به پسر ايرانيه ميگه چرا خانوماتون با مردا دست نميدن يعنى اين قدر مردا تون شهوت پرستند؟ پسر ميگه چراهرمردي نميتونه دست ملكه شما رو لمس كنه؟ پسر عصباني ميشه ميگه ملكه فرد عادي نيست فقط با افراد خاص دست ميده پسر ايراني ميگه خانوماي ماهم ملكه اند
به افتخار خانومای ایرانی{-37-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:20
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ