یافتن پست: #فقط

maryam
maryam
به سلامتی عاشقی که ضربه خورد ولی ضربه نزد...
به سلامتی دلی که شکست اما نشکوند...
به سلامتی پسری که دید عشقش با کس دیگست فقط ایستاد و در عین خشم گریست...
به سلامتی شماره هایی که میدونیم خاموشنُ هی میگیریم...
به سلامتی خدا که هر وقت تنها میشیم و میریم سمتش با آغوش باز قبولمون میکنه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:08
+3
maryam
maryam
امان از اين بوي پاييزي و آسمان ابري ، که آدم نه خودش ميداند دردش چيست و نه هيچ کس ديگر ، فقط ميداند که هرچه هوا سردتر ميشود ، دلش آغوش گرم ميخواهد .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:05
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
قدیما دخترا وختی از خواب بیدار میشدند فقط به این فکر میکردند که من چی بپوشم امروز ، الان به این فکر میکنند که کدوم عکسمو بزارم فیس بوک
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 20:58
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از آجیل نوروز فقط چند پسته لال مانده است
آن ها که لب گشودند.خورده شدند
آن ها که لال ماندند.می شکنند!
دندانساز راست می گفت:
پسته لال سکوتش هم دندان شکن است!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 20:54
+7
mehdi
mehdi
فقط خوشگل ها نگاه کنن...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این اعتماد به نفست منو کشته!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:11
+6
reza
reza
وقتی کسی حالش بده بهش نگید
ای بابا اینم می گذره ،
نگید درست می شه،
نخواهید با جو...ک های مسخره بخندونیدش
نمی خواد بخنده. خنده اش نمیاد غصه داره. می فهمین؟ غصه.

براش از فلسفه ی زندگی حرف نزنین.
از انرژی مثبت و مثبت باش و به چیزهایی که داری فکر کن حرف نزنید.
حتی سعی نکنین نشون بدین که حالتون از اون بدتره.
از تجربیات بدتر خودتون یا اطرافیانتون نگین.
وقتی کسی ناراحته اصلا این شما نیستین که باید حرف بزنین.

شما در حقیقت باید حرف نزنید. باید دستش رو بگیرید. بغلش کنید. تو چشم هاش نگاه کنید. براش چایی بریزید.
براش یک چیزی که دوست داره بریزید یا بپزید.
بذارید جلوش. بعد حرف نزنید. بذارید اون حرف بزنه و شما گوش کنید.
هی فکر نکنید باید نظریه صادر کنید و نصیحت کنید.
فکر نکنید اگه حرف نزنید خیلی اتفاق بدی می افته.
شما جای اون آدم نیستید.
شما زندگی اون آدم رو از وقتی به دنیا اومده زندگی نکردید.
پس نظریه ها و حرف هاتون به درد خودتون می خوره.

بله. دستش رو بگیرید. بغلش کنید. سکوت کنید.
.اگه دلش خواست خودش حرف می زنه
حتی اصرار نکنید که باهاتون حرف بزنه. فقط بهش انقدر فرصت بدین تا حر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 15:52
+3
reza
reza
با گفتن یک

عزیزم جایت خالیست !

نه جای من پر می شود

و نه از عمق شادی هایت کمتر !

فقط ...

دل خوش می شوم که هنوز ،

بود و نبودم برایت مهم است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 15:40
+3
zahra
zahra
شرحش با خودتون
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 15:19
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
میگم مدار های مخابراتی رو 9 شدم...میگه :یعنی افتادی؟؟؟؟
میگم پَـــــ نَ پــَـــ استاد گفت دست و بالم تنگه 9اُ بگیر حالا بقیه شم سر ماه میدم !!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:38
+7
Danial
Danial
تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ، تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت ، تا به کی با ضربه های درد باید رام شد ، یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد ، بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار ، خسته از این زندگی با غصه های بی شمار .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:36
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ