یافتن پست: #فقط

☺SAEED☻
☺SAEED☻
بهانه....
گاهی دلت بهانه هایی می گیرد
که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری
... ... که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
... گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...
گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری
انگیزه ای برای فردا نداری
و حال هم که...
گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را
تنگ در آغوش بگیری
و گوشه ای ،گوشه ترین گوشه ای
که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...
گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...
گاهی دلگیری...شاید از خودت...شاید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:53
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
برای شناخت آدما نباید عجــــــــــول بود
دیر یا زود خیلـی قشنگ خودشونو نشونت میدن
فقط باید صبــور بود ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:41
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
چند فحش ترکی قدیمی: 1. - از جلوی چشمام خفه شو. 2. - فکر کردی فقط خودت خری. 3. - کسی با تو زر نزد. 4. - صداتو واسه من داد نزن .. 5. - وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند.

چند فحش ترکی جدید: 1. - دستت بشکنه از زا نو. 2. - خودت گیر عجب آدم خری افتادی. 3. - خودم دست دارم, جوا بشو میدم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:39
+4
Behdad
Behdad
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/23 - 22:58]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:57
+5
saeed
saeed
تو ویترین زندگی به عروســکی نگاه نکن که مال تو نیست ،
چــــــــــون
اون فقط وســـــــوسه ات میکنه
تا اونی رو که داری از دست بدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:44
+1
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:15]
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:28
+5
saeed
saeed
سلامتی اون پسری که ۱۰۰ تا دختر قشنگتر از دوست دخترش بهش پا میدن…
ولی اون فقط با سه چهار تاشون دوست میشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 19:48
+2
maryam
maryam
چقدر خوبه که بدونی یکی یه جایی داره

یه آهنگی رو فقط به یاد تو گوش میده . . .

.

.

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:53
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
اما
نكته حيرت آور اين عكس فقط اين پرش و چرخش فوق العاده نيست.
.
..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:44
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت : کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟ گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی کمانه ،احترام هم نمیخواد بذاری، فقط جانه هرکی دوست داری مارو بیخیال شو ! یه لبخنده ناجوری زد گفت : این که اعتبارش تموم شده ، تمدیش نکردی ، نه ؟ گفتم چی ؟ گواهی نامه رو میگی ؟ گفت پَ نه پَ علامت مخصوص حاکم بزرگو میگم ، حاکم بزرگ پاشو مهر نکرده ! جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان ، ماشین رو ببرید پارکینگ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:16
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ