امیرحسین
@arash_fa گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته
ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی
چون اون آدمو دوست داری
انگار با لایکت میخوای بهش بگی
ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش !!!
?
اگر مادر زن و یا زن شما در حال غرق شدن باشند
و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید میروید
سینما ؟ یا رستوران !؟
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
sepideh
بیا قدم بزنیم
من با تو
تو با هرکه دلَت خواست!
فقط بیا قدم بزنیم ...
sepideh
اینــــروزا به جای " شرافت " از انسان ها ، فقط " شر " و " آفت " میـــبینی ... !