sasan pool
من می خوام یک داستان طنز در مورد وازکتومی بزارم اگه دوست دارین بگین تا بزارم.فقط داستان یکمی طولانی هست ولی واقعا ته خنده بود.از مدیریت می خوام که الکی حذفش نکنه.اگه موافق هستین تایید کنید.
امید
نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس به دعوت ما
هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس که چون علی تنها
به فجر ظهورت کسی کنار تو نیست
نیا گل نرگس به جان تشنه عشق
دعا,دعای ظهور است ولی برای تو نیست
نیا نیا گل نرگس بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما هنوز مال تو نیست
نیا گل نرگس که حرف من...میعاد
فقط بیان سرابی ست که انتظار تو نیست
ebrahim
این هم اروپا... حالا چه جوری میخوای ماشینتو پیدا کنی؟ :دی
M 0 R i c A R L0
فرق طوفان و نسيم فقط در نوع برخورد آنها است.
سحر
باور کنید زندگی آدم گاهی لنگ می شود !
لنگ کمی دلگرمی
فقط کمـی ...!
ebrahim
هميشه مادر را به مداد تشبيه ميکردم
که با هر بار تراشيده شدن، کوچک و کوچک تر ميشود…
ولي پدر ...
... ... ... ...
يک خودکار شکيل و زيباست که در ظاهر ابهتش را هميشه حفظ ميکند
خم به ابرو نمياورد و خيلي سخت تر از اين حرفهاست
فقط هيچ کس نميبيند و نميداند که چقدر ديگر ميتواند بنويسد …
به سلامتي پدر و مادرها