ronak
کافیه فقط دستشو درازکنه و یه غاز بدبختو خفت کنه!
در ...نمکدون...
زبل خان اینجا،زبل خان اونجا،زبل خان همه جا!کافیه فقط دستشو درازکنه و یه غاز بدبختو خفت کنه!










