یافتن پست: #فقط

سحر
سحر
و زندگيت به بعضيا بايد بگي .....
من چشم ميذارم ... تو فقط برو گمشو....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:22
+5
ebrahim
ebrahim
بچه ها کی پایس یه میتینگ بزاریم؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:59
+6
zahra
zahra
ما دوچشم داریم تا ببینیم . دو دست داریم تا نگه داریم . دو پا داریم تا قدم بزنیم . تو گوش داریم تا بشنویم . اما چرا فقط یک قلب داریم ؟ چون آن قلب دیگر به کس دیگری داده شده تا ما اورا پیدا کنیم تا بتوانیم عشق بورزیم و عشق ورزیده شویم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:44
+4
ronak
ronak
دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم…
روی آن نقطه هم
میخ میکوبم…
و قاب عکس تو را می اویزم…
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:40
+5
مهسا
مهسا
دستمال کاغذی را با اشک هایت تر کن

و روی قلبت بکش!

عشق همچنان در وجودت نفس میکشد

فقط کمی خاک گرفته است !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:55
+5
سحر
سحر
دیروز خاطره ای بیش نیست و
فردا فقط یک رویاست
اما اگر امروز را خوب زندگی کنی
تمام دیروزهایت به خاطر خوش
وتمام فرداهایت
به
رویاهای امید تبدیل خواهد شد

بنابراین امروز را دریاب

امروز
آغاز طلوع است.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:46
+3
نیوشا
نیوشا
@arash_fa برای دوست داشتن وقت لازم است، اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:29
+4
-1
نیوشا
نیوشا
فقط تو ايرانه که وقتي راننده ميخواد دنده عقب بگيره همه سرنشيناي ماشينم سرشونو به عقب برميگردونن!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:16
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به توفکر میکنم ... که سایه روشن ذهنمی .... به روز اول که فقط دوست داشتم ... اما دقیقا یادم نیست روز دوم بود یا سوم ... که تو همه من بودی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 14:29
+8
سحر
سحر
نهایی یعنی:...
ذهن من پر از تو، ... خالی از دیگران ...
اما کنارم خالی از تو، ... پر از دیگران ....!
هنوز هم دلم تنگ میشود برای حرف زدنت ...
برای تکیه کلام هایت ...
که نمیدانستی فقط کلام تو نبود ...
من هم ... به آنها تکیه داده بودم ...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 13:50
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ