ronak
مرسی كـه هستـی و هستی را رنگ میزنــی
هیچ چیـز از تـو نمیخـواهــم
فقط بـاش ، فقــط بخــــند
فقط راه بــــرو...
نـــــــه !
راه نــرو
میتــرسـم پلك بــزنم
دیگــر نبـاشـی!
zahra
اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست!
zahra
وقتي كسي رو دوست داري حاضري جون فداش كني
حاضري دنيا رو بدي فقط يك بار نگاهش كني
به خاطرش داد بزني به خاطرش دروغ بگي
رو همه چيز خط بكشي حتي رو برگه زندگي
سحر
باشه قبوله!
ما با هم فرق داريم،
فقط به آرزوهايم دست نزن... ميشه؟؟؟
دنياي بي عدالت..
ebrahim
آدمهــا ،هرگز ، کسانی را که دوست دارندفراموش نمی کنند...فقط عـادت می کنند ،که دیگر کنارشان نباشند !!
poria
فقط دو نفر در هواپیما مانده بودند. یک پسر بچه نه ساله و پاپ ژان پل دوم
پاپ گفت: فرزندم ! من عمر خودم را کرده ام و آینده پیش روی تو است. بیا این چتر را بردار و خودت را نجات بده
پسر بچه گفت: احتیاجی نیست. اون آقاهه که می گفت باهوش ترین رئیس جمهور دنیاست، با کوله پشتی مدرسه من پرید بیرون
poria
تو بانك نوبتم شد،رفتم جلو باجه7 خانومه تقريبأ ديگه ميشناسه آنقد رفتم بانك...
ميگه: لطفأ شمارتونو بدين؟
گفتم شماره نوبتمو؟
ميگه: پ ن پ! شماره موبايلتو! فقط بگما من تك ميزنم تو زنگ بزن!
شماره نوبتمو بهش دادم، يه چك بهش دادم كه نقدش كنه؟
ميگه: ميخواي نقدش كني؟
گفتم: پ ن پ! اينو دادم واسه اينكه تو شارژ بخري زنگ بزني....!!!
خیلی ترسناکه...
1390/11/23 - 14:35 ( لايک توسط 1 کاربر )