یافتن پست: #فقط

elahe
elahe
مرده شور آن چشمانت را ببرند که از این همه آبی دریا فقط لکه های نفتش را پذیرا شده است... مرده شور آن نگاه هایت را ببرند که از این همه شوری دریا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:11
+1
مهسا
مهسا
یکــ متــرسک خــــریده امــ عطــــر ـ همیشگی اتــ را به تنش زده امــ در گـــــوشه اتــاقـــمــ ایستـــــاده درستــ مثـــل تــــوست ، فقط اینکــــه روزی هـــزار بـار از رفتنش مــــرا نــمی تـرساند . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:45
+1
مهسا
مهسا
قصه ی با تو بودن و می شه فقط یه جور گفت کسی که رو زخمای قلب من مثل نمک بود……………. نمی بخشمت…
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:40
+2
مهسا
مهسا
امروز هم گذشت... با مرور خاطرات دیروز.... با غم نبودنت....و سکوتی سنگین ... و من شتابان ... در پی زمان بی هدف فقط میروم ..فقط میدوم تا صبحی دیگر... طلوعی دیگر …
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:39
+2
sasan pool
sasan pool
فقط داف.اون هم داف ایکس اف.نگاه نکن چادر سرش نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:26
+1
مهسا
مهسا
سهراب گفتی چشم هارا بایدشست............شستم ولی.......... گفتی جوردیگرباید دید.....................دیدم ولی............ گفتی زیرباران بایدرفت........رفتم ولی.............. او نه چشمان خیسم رادید ونه نگاه دیگرم را......هیچکدام راندید.......... فقط درزیرباران لبخندی زد وبا طعنه گفت: دیوانه باران ندیده
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:25
+1
فکل مکل
فکل مکل
حیف که اینترنتم خرابه نمیتونم زیاد پست بذارم !!! فردا شب یک حالی از شما دخترا بگیرم!! حالا صبر کن!! بخدا نمیدونی دارم میترکم که نمیتونم پست بذارم!! فقط دعا کنید فردا ویندوزم رو عوض نکنم
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:08
sasan pool
sasan pool
طرف سوال پرسیده نظرت راجبع ازدواج دانشجویی چی هست؟من هم این جمله رو نوشتم.توی رشته ما فقط پسر هست.من هم چند تا پسر نشون کردم.نمیدونم کی جواب من و میدن.{-33-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:59
+2
مهسا
مهسا
نه از خاکم ...نه از بادم نه در بندم...نه آزادم. نه ان لیلاترین مجنون نه شیرینم..نه فرهادم. فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دلتنگم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:56
+3
sasan pool
sasan pool
عجب دنیایی با حالی شده یاد گرفتیم فقط به هم خیانت کنیم.من که خونه نشین شدم.مهم نیست میگذره.امیدوارم حداقل این جامعه اصلاح بشه.برای واژه ها حرمت قائل بشیم وقتی به هم میگیم دوست دارم تا ته خط بریم.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:36
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ