دیگر گذشته آن زمانی که فقط یک بار از دنیا می رفتی ؛ حالا یک بار از شهر میروی... یک بار از دیار می روی ... یک بار از یاد می روی... یک بار از دل می روی ... یکبار از دست می روی ... و هنوز از دنیا نرفته ای .!!
آهنگ گوش کن ببین چقدر قشنگه.من این آهنگ دوست دارم. تو چشم من توایی که آسمونی/تو خواب من توایی که مهربونی/توایی که واژه واژه دلنشین/هنوز عزیز هنوز عزیزترین/هنوز به یاد تو به یاد خونه/گل میکنن شعر های عاشقونه/هنوز به یاد تو بهار بهار/هنوز صدات عطر صدامو داره/فقط نذار شاعر شب بمیره /نذار صدام عطر عذا بگیر/اگهمیسوزه شب شاعرانه/فقط نذار بمیره این ترانه.همش عباس قادری گوش نمیدم از این چیزا هم گوش میدم.بلاخره باید بگم من متمدن هستم دیگه.ظاهرم که نشون نمیده.حداقل اینجوری تریپ روشن فکر میزنم.
یادمان باشد همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یک شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت "همینجوری پرسیدم" قدری احساس پشت "اصلا به من چه" مقداری خرد پشت "چه میدانم" و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" وجود دارد...!!
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!
1390/10/26 - 01:48