یافتن پست: #فقط

مهسا
مهسا
خواستی دیگر نباشی ، آفرین ... چه با اراده !!! لعنت به دبستانی که تو از درسهایش ، فقط تصمیم کبری را آموختی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:42
+4
مهسا
مهسا
اگر روزی احساس کردی که تنها ترین آدم روی زمینی بدان که خداوند همه را از زندگیت بیرون کرده تا فقط خودت باشی و خودش.{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:13
+4
مهسا
مهسا
دیگر گذشته آن زمانی که فقط یک بار از دنیا می رفتی ؛ حالا یک بار از شهر میروی... یک بار از دیار می روی ... یک بار از یاد می روی... یک بار از دل می روی ... یکبار از دست می روی ... و هنوز از دنیا نرفته ای .!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:28
+3
مهسا
مهسا
فقط بخاطر مردم تغییر نکن , این جماعت هر روز تو را جور دیگری می خواهند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:26
+3
elahe
elahe
چقدر سخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت می گیرن که فقط تو میدونی دیگه نیست...سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی خوبه...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:35
+4
sasan pool
sasan pool
آهنگ گوش کن ببین چقدر قشنگه.من این آهنگ دوست دارم. تو چشم من توایی که آسمونی/تو خواب من توایی که مهربونی/توایی که واژه واژه دلنشین/هنوز عزیز هنوز عزیزترین/هنوز به یاد تو به یاد خونه/گل میکنن شعر های عاشقونه/هنوز به یاد تو بهار بهار/هنوز صدات عطر صدامو داره/فقط نذار شاعر شب بمیره /نذار صدام عطر عذا بگیر/اگهمیسوزه شب شاعرانه/فقط نذار بمیره این ترانه.همش عباس قادری گوش نمیدم از این چیزا هم گوش میدم.بلاخره باید بگم من متمدن هستم دیگه.ظاهرم که نشون نمیده.حداقل اینجوری تریپ روشن فکر میزنم.{-26-}{-27-}{-26-}{-21-}{-27-}{-26-}{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:34
مهسا
مهسا
یادمان باشد همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یک شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت "همینجوری پرسیدم" قدری احساس پشت "اصلا به من چه" مقداری خرد پشت "چه میدانم" و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" وجود دارد...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:30
+3
مهسا
مهسا
تو به هیچ دردی نمیخوری... این من هستم که هر چقدر بالا بروم و پایین بیایم یک دردی هست که بهش بخورم. انگار دردها فقط مرا نشانه گرفته اند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:27
+4
mina_z
mina_z
آیا میدانید بعضی وقتها وجدان مانع ارتکاب گناه نمی شه، فقط گناه رو کوفت آدم می کنه!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:36
+7
sasan pool
sasan pool
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:29
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ