یافتن پست: #فقط

masoud
masoud
تو فرودگاه دارم با رفيقم حرف ميزنم يارو داره رد ميشه ميپرسه: شما ايراني هستين؟ مي گم: پـَـــ نــه پـَـَــــ ما چيني هستيم فقط روي ما فارسي ساز نصب کردن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:00
+2
ronak
ronak
دقت كردين مغز آدمي چقدر شگفت انگيزه! از لحظه تولد، 24 ساعت به صورت بي وقفه كار مي كنه و فقط موقعي كه برگ امتحان رو جلوت مي ذارن از كار مي افته! عظمت خدا رو...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:16
+2
rAmin
rAmin
شعر طنز شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید خدایی که اول تو را از گل و بعداً مرا از خشت آفرید! برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید! مرا شکل طاووس کرد و تو را شبیه بز و کرگدن آفرید! به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید تو را روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید! وزیر و وکیل و رئیس ات نمود مرا خانه داری خفن! آفرید برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره، پری، نسترن آفرید برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید! برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید پاسخ شاعر مرد: به ‌نام خداوند مردآفرین که بر حسن صنعش هزار آفرین خدایی که از گِل مرا خلق کرد چنین عاقل و بالغ و نازنین خدایی که مردی چو من آفرید و شد نام وی احسن‌الخالقین پس از آفرینش به من هدیه داد مکانی درون بهشت برین خدایی که از بس مرا خوب ساخت ندارم نیازی به لاک، همچنین رژ و ریمل و خط چشم و کرم ت{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:42
+3
rAmin
rAmin
{-18-}{-11-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:16
+5
ronak
ronak
حوصله خواندن ندارم حوصله نوشتن هم ندارم! این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود،نه نوشتن.. دلم لمس آغوشت را می خواهد؛ فقط همین...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:27
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:14
+2
مهسا
مهسا
یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه .... کاری نکنه‌ و حرفی نزنه …. فقط باشه………!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:21
+3
مهسا
مهسا
دلهاي پاك خطانميكنندفقط سادگي ميكنندوامروزسادگي پاكترين خطاي دنياست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:02
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه تو هم دلت میخواد بری آمریکا؟پَـ نه پَـ گیرم برم آمریکا واسه زندگی!بهترین جاش اصلا!تو بگو بهترین شرایط!فقط کافیه تو آمریکا برق بره بعد برق که بیاد هیشکی تو صلوات فرستادن منو همراهی نکنه بغضم میگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:21
+2
مهسا
مهسا
تو گذشته ميگفتن پزشك محرمه، كم كم عكاس و فيلم بردار هم محرم شدن، حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن! اينجور كه من فهميدم الان فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن!!! آآآره؟؟{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:12
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ