یافتن پست: #فقط

fatemeh
fatemeh
زندگي نکن براي مردن... بمير براي زندگي کردن و اينو بدون که تو اين دنيا فقط يک قلب که بخاطر تو تو سينه مي تپه او نم قلب خود توست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 02:25
+4
-2
ronak
ronak
رفتنت... نبودنت... نامرديت... هيچکدوم نه اذيتم کرد نه واسم سوال شد..... فقط يه بغض داره خفم ميکنه... چه جوري نگات کرد که منو تنها گذاشتي؟:؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 00:34
+4
ronak
ronak
آخر شعر‌هایم چند نقطهٔ می‌گذارم بگذار همه بدانند دردی که در جان افکارم حس می‌کنم فقط در این یک شعر خلاصه نمی‌شود...............
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 00:26
+3
ronak
ronak
فقط در ایران !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 00:04
+3
amir ali
amir ali
باورت داشتم از روز نخست

آمدی تا باشی !

پر از شعر ٬

پر از همهمه بودی ٬

اما

هیچ حرفی نزدی !

پر از گفتنه٬ دلدادگی ات ٬

پر از زمزمه ی عشق به دریا شدنت ٬

باز حرفی نزدی و فقط خندیدی ...

خوبه من !

می فهمم از دو چشمت همه حرف های تو را ٬

بی کلام اینجا باش ٬

آخه اینجا بودن نیست محتاج صدا ٬

بودنت با دل من بی صدا هم زیباست !!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 22:06
+2
ebrahim
ebrahim
دلبستن به کلاغی که دل دارد بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر خوشگل دارد...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 19:27
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت ، بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 17:11
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت ، بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 17:11
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی 2 لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می‌خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:31
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ