عسل ایرانی
آرزومه الان اونجا بودم ....!
mina_z
در عجبم از سیب خوردنِ مان که از آن فقط ” چوبش ” باقی می ماند. مگر این همه چــــــوب که خوردیم از یک سیــــب…..شروع نشد !؟
رضا
کنار هر قطره ی اشکم هزارتا خاطره دفنه انقدر خاطره داریم که گویی قدر یک قرنه گلو می سوزه از عشقت...........
سیمین
برنده نسبت به فضای اطراف خود، حساس است. بازنده فقط نسبت به احساسهای خود، حساس است.
پ من چی ؟
1390/10/18 - 23:03ای کاش می شد!
1390/10/18 - 23:05یعنی واقا جراتشو داشتییییییییییییییییییید...!؟
1390/10/18 - 23:07رفتم اونجا فقط جیغ نکش
1390/10/18 - 23:09اره داشتم ، شما رو نمی دونم ، می تونستی بری؟
1390/10/18 - 23:09