یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به خدا سوگند اگر لیوان شیشه ای را در دست راستم بگذارند ولیوان یکبار
مصرف را در دست چپم بگذارند باز هم در یخچال را باز میکنم وبا پارچ آب
میخورم..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 16:25
+5
saman
saman

شیرین بهانه بود!


فرهاد تیشه میزد تا نشنود،


صدای مردمانی را که در گوشش میخواندند: دوستت ندارد . . .!!!

(نجیب زاده)

دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 15:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط یه ایرانی میتونه
وقتی میخواد بره عروسی در به در دنبال یکی بگرده که کراواتشو براش گره بزنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
سه تا دروغ هست که تو زندگی زیاد میشنوی :
.
.
.
.
۱ – عاشقتم

۲- تا آخر عمرباهات میمونم

۳-دیفرانسیل و انتگرال یه روزى به دردتون میخوره!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
افت تحصیلی پیدا کرده اید ؟

مشروط میشوید؟

هی زرتو زرت شکست عشقی میخورید ؟

ترشیده اید؟ . . . . . . . .


به افق بپیوندید ما محولتان میکنیم!!!


محوستان شریف !!! با مجوز رسمی از وزارت افق
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشت مثلا :
۱- فرستادن
۲- میخوای بفرستی ؟
۳- بفرستم !؟
۴- دارم میفرستما !!!
۵- پشیمون نیستی ؟
۶- بازم فکر کن !
۷- بفرستم ؟
۸- دیگه دارم میفرستما !!!
۹- فرستادم !
اگه این گزینه ها بود حداقل در اکثر موارد به فنا نمیرفتیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من حداقل 14 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
1.الان توی اینترنتی
2.تویه پاتوق هستی
3. یک انسان هستی
4.الان داری پست منو میخونی
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خنده ات گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه
11. الان باز خندیدی
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
13. الان چک کردی ببینی کدومه
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی :))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:28
+4
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:05
+6
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 13:51
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دختره استاتوس زده بود:


“کلی پسرا با تک تک نفس های من مردن”


کامنت دادم که خوب چرا یه خمیر دندون خوب نمیخری آخه بو گندو؟؟


بکوبونین لایکو آقایون


آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 00:14]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 10:30
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ