یافتن پست: #میخ

sara
sara
چه بی تابانه میخواهمت

ای دوریت

آزمون تلخ زنده به گوری
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 10:26
+7
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 10:23
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
اون چیه كه زنها میدن مردها میکنن؟

.
.
"دق"
.
- اون چیه كه مردها ها میدن زنها میخورن؟
.
.
"حرص"
.
- اون چیه كه مردها در میارن زنها میخورن؟
.
.
"پول"
.
- اون چیه كه زنها باز می كنند مردها میذارن توش؟
.
.
.
"حساب بانكی"
.
اون چیه كه باعث شده تو با اشتیاق این مطلب رو بخونی؟
.
.
"ذهن منحرف"
.
اون چیه که من میخوامو شما نمیدین؟.
.
.
لایک!


 

آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 00:15]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 10:06
+10
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
@arash-tavanaei



خدایا تو آنی که من میخواهم

پس مرا آنی بساز که تو میخواهی


دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 00:49
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

هرچند “بی حد” تو رو میخواستم اما ...




باز تو “در حد” من نبودی !


آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/16 - 01:02]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 00:45
+5
-1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
تو ماه را بیشتر از همه دوست می داشتی

و

حالا ماه هر شب تو را به یاد من می آورد



میخواهم فراموشت کنم

اما این ماه با هیچ دستمالی از پنجره ها پاک نمی شود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 00:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از آپشن هایی که پسرا دارن اینه که .
.
.
.
.
.
.
شکست عشقی میخورن در حد خودکشی...
اصن داغون...
ولی باز هر دختر خوشگلی رو که میبینن میگن جو و و ن...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 23:11
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پدر میخواهد پسرش را امتحان کند...سکه وشراب و قران جلوی او میگذارد
میگوید اگر سکه را برداشت تاجر خوبی میشود
اگر مشروب را برداشت خلافکار میشود
و اگر قران رو برداشت با خدا میشود.
پسر سکه را میگذارد توی جیبش
شراب را میخورد
و قران را زیر بغلش میگیرد
پدر میگوید:پدرسگ شیخ میشود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 19:41
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

نیمه شبِ پریشب گشتم دچار کابوسدیدم به خواب حافظ توى صف اتوبوسگفتم : سلام حافظ گفتا علیک جانمگفتم کجا روى تو گفتا خودم ندانمگفتم بگیر فالى گفتا نمانده حالىگفتم : چگونه اى ؟ گفت در بند بى خیالىگفتم که تازه تازه شعروغزل چه داری؟گفتا که مى سرایم شعر سپید بارىگفتم زدولت عشق،گفتا که کودتا شدگفتم رقیب گفتا ، او نیز کله پا شدگفتم کجاست لیلی؟مشغول دلربایی؟گفتا شده ستاره در فیلم سینمایىگفتم،بگو ز خالش ، آن خال آتش افروزگفتا عمل نموده ، دیروز یا پریروزگفتم بگو ز مویش،گفتا که مِش نمودهگفتم بگو ز یارش ، گفتا ولش نمودهگفتم چرا،چگونه؟عاقل شدست مجنونگفتا شدید گشته معتاد گرد و افیونگفتم کجاست جمشید؟جام جهان نمایشگفتا : خرید قسطى تلوزیون به جایشگفتم: بگو ز ساقى حالا شده چه کاره؟گفتا : شدست منشى در دفتر ادارهگفتم بگو ز اهد آن رهنماى منزلگفتا که دست خود را بر دار از سر دلگفتم ز ساربان گو با کاروان غم هاگفتا آژانس دارد با تور دور دنیاگفتم بگو ز محمل یا از کجاوه یا دىگفتا پژو ، دوو ، بنز یا گلف نوک مدادىگفتم که قاصدک کوآن باد صبح شرقىگفتا که جاى خود را داده به [!]س برقىگفتم بیا ز هد هد جوییم راه چارهگفتابه جاى هد هد،دیش است وماهوارهگفتم سلام ما را باد صبا کجا برد ؟گفتا به پست داده آورد یا نیاورد؟گفتم بگو ز مشکِ آهوى دشت زنگىگفتا که ادکلن شد در شیشه هاى رنگىگفتم سراغ دارى میخانه اى حسابىگفت آنچه بود از دم ، گشته چلوکبابىگفتم : بیا دوتایى لب تر کنیم پنهانگفتا نمى هراسى از چوب پاسبانانگفتم بلند بوده موى تو آن زمان هاگفتا به حبس بودم از ته زدند آن هاگفتم شما و زندان حافظ ما رو گرفتی؟گفتا ندیده بودم هالو به این خرفتى

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 19:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلــم یه نفـرو میخواد که ازم بپرسه چطوری ؟؟؟ منم بگم خوبم ... بعد یهو محکــم بغــلم کنه بگه دروغ بسه بگو ببینم چت شده...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 17:57
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ