یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زلف و رخسار تو ره بر دل بیتاب زنند

رهزنان قافله را در شب مهتاب زنند

شکوه ای نیست ز توفان حوادث ما را

دل به دریازدگان خنده به سیلاب زنند

جرعه نوشان تو ای شاهد علوی چون صبح

باده از ساغر خورشید جهانتاب زنند

خاکساران تو را خانه بود بر سر اشک

خس و خاشاک سراپرده به گرداب زنند

گفتم:از بهر چه پویی ره میخانه رهی

گفت:آنجاست که بر آتش غم آب زنند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 17:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزای تعطیل ساعتمو رو 7 تنظیم میكنم...
زنگ كه خورد پا میشم بش میگم
گ...ه نخور!
دوباره میخوابم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 17:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا من تصمیم گرفتم از فردا شب لباس آستین بلند یقه اسکی،شلوار بلند،دسکش و جوراب بپوشم بخوابم.تازه میخوام یه جوراب زنونه ام بکشم کلم که رو صورتمو کامل بپوشونه بعدشم برم زیر پتو تا صب سنگر بگیرم...گور بابای گرما!اصلا بذا نیمرو شم...به خدا دیگه نمیدونم از دس این پشه ها کجا قایم شم.کصافتا انقد نیشم زدن دو لیتر از خونم کم شده!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخدره سیزده چهارده سالشه استاتوس زده:
کسی قرص خواب و اعصاب خوب سراغ نداره؟
اونوخ من تا پونزده سالگی اسمارتیز میخوردم فک میردم قرصه !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺎﺷـﻖ ﺟﻤﻠـﻪ ﻫﺎﯾـﯿﻢ ﮐـﻪ ﻭﻗﺘـﯽ ﻣﯿﺨﻮﻧـﯽ .....


یه ﻧـﻔﺲ ﻋﻤﯿـﻖ ﭘﺸﺘـﺶ ﻣﯿﮑﺸـﯽ ﻭ ...


ﺗـﻮ ﯾـﻪ ﺛﺎﻧﯿـﻪ ﯾـﻪ ﺩﻧﯿـﺎﺧـﺎﻃﺮﻩ ﻣﯿـﺎﺩ ﺟـﻠﻮ ﭼﺸـﻤﺖ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:19
+1
saman
saman
در CARLO

اگه كسی بهت گفت: دوستت دارم میمیرم برات فدات شم تمام زندگیمی... زود باور نكن!


اگه میخوایی امتحانش كنی...


بهش بگو: كارت سوختتو به من قرض میدی؟!


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/15 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام از روی سایز پای شما سنتون رو حدس بزنم

سایز کفشتون رو ضربدر 5
بعلاوه 50
ضربدر 20
بعلاوه 1013

کنید

حالا سال میلادی تولدتون رو از عدد به دست اومده کم کنید

خب الان یه عدد 4 رقمی به دست اوردید که

دو رقم سمت چپ سایز پاتون هست
و دو رقم سمت راست سنتون
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:53
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭘﺴﺮ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﮐﺠﺎ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻫﺮﺟﺎ ﺗﻮ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﺑﺮﯾﻢ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧــــَـــه ﺭﮊﯾﻤﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﺧﺐ ﺑﺮﯾﻢ ﮐﺒﺎﺏ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺍﻣﺸﺐ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺧﻮﺭﺩﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﺑﺮﯾﻢ ﺍﻭﻥ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﺗﺎﺯ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﺩﺩﺩﻩ ؟ ﻧﻈﺮﺕ ﭼﯿﻪ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﻭﺭه !
ﭘﺴﺮ : ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭽﯽ ﻫﺎﺕ ﺩﺍﮒ ﺑﺰﻧﯿﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﯾﺸﺸﺸﺶ !!۱ ﻣﻦ ﺳﺎﻧﺪوﯾﭻ ﻭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ ﭼﯿﺰﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﭘﺲ ﺑﻼﺍﺍﺍﺍﺧﺮﻫﻬﻬﻬﻬﻪ چیکار ﮐﻨﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻫﺮﭼﯽ ﺗﻮ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ !!!
ﺗﻼﺵ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺯﻧﺎﻥ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍست …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﯾﻪ ﺩﻭﺱ پسر ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ که...
...
...
...
...
...
...
...
...
ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺗﻠﻔﻦ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻢ ﻭﺻﻞ ﻧﺒﺎﺷﻪ ....
ﺍﺻﻦ ﺩﺍﻏﻮﻥ...
ﮐﻠﻦ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﻧﺸﻨﻮﻡ!
ﺍﺻﻦ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ:|:|:|:|:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهم مدتی بخوابم!
نمی دانم چند روز؟
شاید روزی بیدارشوم
و دنیا به شکل دیگری باشد
و قلب آدم ها
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:20
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ