یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
میگه کتابشو میخوای ؟
گفتم نه ! انگشتری , لباسی , کفشی اگه مونده میخوام !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:55
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پرسید: عشق تو کیست.

گفتم: وطنم.

بیخود نیست که میگویند چو ایران نباشد تن من مباد...

زیرا اگر واقعا عاشق باشی،

هم او تن تو را میخواهد هم تو تن او را...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی می پرسی چیزی میخورین؟؟
اونی که میگه: من یکی دو لقمه باهات میخورم...جداً موجود ترسناکیه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:30
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
  • A-Sh-F (14 رای و 45.16.. درصد )
  • Malo0o0os (17 رای و 54.83.. درصد )
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/05/5 - 00:52]
36 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:51
+22
saman
در CARLO
یادکسی کردن دل میخواهدنه دلیل،ازته دل یادت کردم بدون دلیل عزیزانم
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/5 - 09:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:43 توسط SMS
+4
zahra
zahra
تاسف میخورم برای بعضیا که اینقدر مغرور تشریف دارند .

اح ح ح ح ح ح ح ح ح
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 22:20
+4
AmiR
AmiR
رهایم کنید

میخواهم خودم باشم ، خودِ خودم

خسته شدم بس که رقاصه شما بودم می خواهم عریان شوم

عریان عریان

از تمام وابستگی ها و اما و اگرها

می خواهم جامه خود را از تن بر کنم

سبک شوم مثل قاصدک رهایم کنید

می خواهم چرخ بزنم ، درآسمان صبح ، سوار بر نسیم

سبک چون قاصدک ، می خواهم عریان شوم از تو

از همه کابوس ها

رهایم کنید
..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 22:17
+4
AmiR
AmiR
من ی معذرت خواهی
ب دوستی که منو ایگور کرده
بده کارم
پس همین جا ازش معذرت میخوام

اگه معذرت خواهیمو قبول کردید
یجوری بهم بگید منتظرم خوشم نمیاد کسی ازم دلخورشه منتظرم
<<fingilii>>
آخرین ویرایش توسط Dante در [1392/05/4 - 20:39]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 19:30
+3
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
همسایمون عطر مشهد سوغات اورده!

منم ریختمش توی کولر!!

حال و هوای امامزاده گرفته خونمون {-15-}

اصن فضا معنوی شده چجور!!!!{-7-}

خلاصه خواستم بگم نائب الزیاره همتون هستم.....{-15-}{-15-}{-15-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 17:25
+11
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یارو تو جهنم بوده سرشو میکنه تو بهشت میگه آب جوش نمیخواین؟ میگن نه، میگه پس یه موز بده

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 15:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ