یافتن پست: #میخ

saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:03
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پیرزنه باهویج از عقبوجلوباخودش حال میکرده.یهوعذاب وجدان میگیره میگه: خدایاخودت شاهدی که من دندون ندارم فقط میخوام ویتامینش جذب بشه {-33-}{-59-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:30
+2
-2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

وقتی می پرسی چیزی میخوریین
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم   جدا موجود ترسناکیه


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 14:57
+1
saman
saman
در CARLO

از دوستم پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟


سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایر[!]س؟


میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه دیگه


اون ستـونِ کجاست lمیخوام سرمو بکوبونم بهش

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 13:15
+7
saman
saman
در CARLO
 یه بار که سوار تاکسی شده بودم درست کنار در سمت راست نشسته بودم و مسافر بغل دستیم میخواست پیاده بشه ، منم پیاده شدم که اون بتونه پیاده بشه ، بدشم بدون توجه به این که کسی کنارمه دوباره سوار شدم ، چون یه خورده هم تو فکر بودم دیگه زیاد به اطرافم نگاه نمیکردم، خواستم درو ببندم که دیدم در بسته نمیشه بازم بدون اینکه نگاه کنم دوباره درو بستم که دوباره بسته نشد برای بار سوم که عصبانی شدم خیلی محکم درو بستم که این دفعه بسته شد!!! به در که نگاه کردم دیدم یه پیرمرده که داره هاج و واج به من نگا میکنه! نگو هی میخواسته سوار بشه من نمیزاشتم سوار بشه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:52
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:36
+5
saman
saman
در CARLO
آقا ما یه دوستی داریم مهندس کامپیوتر هستش
دیروز اومد پیش من گفت میخوام لپ تابم رو باز کنم
سوکت شارژش لغ شده ، قطع و وصل میشه هی
خلاصه بعد از ۱۲۰ دقیقه ، کامل بازش کردیم مادربردش رو نگاه کردیم
دیدیم سوکت شارژ سالمه !
فیش شارژر رو زدیم بهش ببینیم چه جوریه دیدم لغ بودن از سمت فیش شارژر هستش !
هیچی دیگه همونجا در دم بهش ایمان آوردم !
بعدش زنگ زدم به پت و مت آمادگی خودمون رو جهت جایگزینی اعلام کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:33
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

در تمام ساقه ی احساس من باز می پیچد نگاه روشنی خوب می فهمم که میخواهد مرا باز می گوید تو دنیای منی کاش می شد تا که می گفتم به او دختر رویا و شعرش نیستم من اسیر غربتی دیرینه ام کاش میشد تا بگویم کیستم!؟ این وسط او عشق میخواهد ز من من که سنگی سرد و تیپاخورده ام یک نشان از زندگی در من که نیست سالها پیش از تولد مرده ام....

2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:07
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
پسره به دوست دخترش میگه: میخوای باهم ماشین آتش نشانی بازی کنیم؟
دختر:چی جوریه؟
پسر:اینجوریه که من انگشتامو از پایین به بالا روی پاهات حرکت میدم!بعدش تو هرجایی خواستی توقف کنم،میگی چراغ قرمز! ...
بعد از چن ثانیه:
دختر:چـــــــــ ـــراغ قرمز!
پسر:خفه شو!ماشین آتش نشانی واسه چراغ قرمز توقف نمیکنه..!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:38
+7
saman
saman
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 10:07
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ