یافتن پست: #میخ

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یارو ازدواج میکنه شب اول تنها میخوابه! زنش میگه منو بغل نمیکنی؟ بوسم نمیکنی؟ .....یارو میگه خفه شو من زن گرفتم از این کصافط کاریا دست بر دارم {-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:33
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


آنان که بودنت را قدر نمی دانند رفتنت را "نامردی" میخوانند .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 00:10
+6
saqar
saqar
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:34
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گویند جای هیچ اکراه نیست

بر در میخانه رفتن کار یکرنگان بود

خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست

بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:16
+3
henzo_io
henzo_io
از خدا می خوام روزات بگزره خوشـــــهالو راحــــــــــت
ار ته دلم زندگیرو با عشق میخـــــوام واســــــــــت ... :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:05
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


میخواهم از درد بگریزم ولی درد بدون من تنها میماند ؛ که این خود درد دیگری است !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:10
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:04
+5
پوریا
پوریا
دلم تنگ میشود...
چشام باران میخواهد...
خدایا...
فرو بردن این همه بغض...
روزه را باطل نمیکند؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:01
+6
saqar
saqar
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:56
+8
saqar
saqar
در CARLO
'حوا'ماندن سخت است...
وقتیکه..
آدمها باهر دم و باز دمى 'هوا' میخواهند!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:08
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ