دوستم رفته خواستگاری دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟ گفته : . . .
.
. . . . . . . . . . بله ! دختر : خودت خواستی زن بگیری ؟ دوستم : بله ! دختر : من قبول کنم شما خوشحال میشی ؟ دوستم : بله ! دختر : شرمنده من با کسی ک سه بار فرصت پ نه پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم وبه عبورشان میخندیم.چه آسان لحظه هارابه کام هم تلخ میکنیم چه ارزان به اخمی می فروشیم لذت باهم بودن را،چه زوددیرمی شودونمی دانیم که فردامی آیدوشایدما نباشیم...