ینی همیشه وقتی اذان میگه من ۱ثانیه بعدش میگم چی میشد یه لیوان دیگه آب میخوردم ؛ حتی اگه اذان بشه ساعت ۱۰صبح من باز همون حسو دارم ! شما هم اینطوری هستید ؟
دروغ های متداول برخی پسران به دختران همراه با معانی آنها دروغ: بعدا باهات تماس می گیرم معنی: دیگه هیچ وقت منو نمی بینی دروغ: تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم معنی: تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار دروغ: اون دختر هیچ تیریپی با من نداره – ما فقط دوست معمولی هستیم معنی: عاشقشم دروغ: من ترو برای وجود خودت دوست دارم معنی: من فقط دنبال ………. هستم دروغ: آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه معنی: داریم میریم دختر بازی. دروغ: می تونی ۵ هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم معنی: پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن. این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده : دروغ: قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم.
معنی: ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خـانوادم سـرویـس بدی . هر وقت بخوام میـرم با دوسـتــام و دخـتـرای دیـگـه گـردش، هیچوقت پول بـهت نمی دم و هیچ کلمه خوشـحال کنـنده ای بـهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد.
یه پشه اومده بود تو اتاقم اومدم بزنم تو سرش تا صدا سگ بده تا منو دید گریه اش گرفت بهم گفت این رسم مهمون نوازی نیست من 6 ماه نبودم فکر کردم دم در برام میخوای گاوی گوسفندی چیزی بکشی توی بی معرفت حتی یه پارچه هم نصب نکردی ! دستاشو باز کرد و منو بغل کرد گفت دلتنگت بودم رفیـــــــــــــــق بهش گفتم بیا یه خورده دم گوشم ویز ویز کن... اصلا صداش مثل لالایی دلنشین بود. الانم چایی و شیرینی و آجیلشو خورده وتخت خوابیده بیچاره حق داشت خسته راه بود. فردا قراره از خاطرات 6 ماه گذشتش برام بگه
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو......تو این زمونه برایه خوب بودن یه دلیل میخواد برایه بد بودن هزارو یه دلیل........ نه......
غلاممممممممم
1392/05/1 - 14:31 ( لايک توسط 1 کاربر )زمونه اينجوري شده خوب بودن =تباهي
1392/05/1 - 14:33